خبر فوری

 
 
شناسایی 4 فرد ربوده شده بلوچ بین جان باختگان عملیات ساختگی پلیس مبارزه با تروریسم در ناحیه نصیر آباد
کد خبر :91863636

15:17 1401/07/13


برچسب ها : افراد ربوده شده بلوچ, بلوچستان, پلیس مبارزه با تروریسم, شهروندان بلوچ, عملیات ساختگی, قتل, ناحیه نصیر آباد,

هر 4 فردی که در عملیات ساختگی پلیس مبارزه با تروریسم در منطقه نوتال ناحیه نصیر آباد ایالت بلوچستان جان باخته بودند، به عنوان افراد ربوده شده بلوچ شناسایی شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | هر 4 فردی که در عملیات ساختگی پلیس مبارزه با تروریسم در منطقه نوتال ناحیه نصیر آباد ایالت بلوچستان جان باخته بودند، به عنوان افراد ربوده شده بلوچ شناسایی شدند.

غلامی، جیسف، صدام و مراد، چهار جان باخته عملیات ساختگی پلیس مبارزه با تروریسم در ناحیه نصیر آباد ایالت بلوچستان، در مناطق مختلف این ایالت توسط ارتش پاکستان ربوده شده بودند. خانواده جان باختگان عملیات ساختگی مذکور، جسد آن ها را شناسایی کرده اند.

لازم به ذکر است که پلیس مبارزه با تروریسم تاکنون چندین فرد ربوده شده بلوچ را که توسط ارتش پاکستان در مناطق مختلف ایالت بلوچستان ربوده شده بودند، در عملیات های ساختگی به قتل رسانده و آن ها را تروریست و یا اعضای گروه های آزادی بخش بلوچ معرفی کرده است.

سازمان های حقوق بشری و گروه های ملی گرای بلوچ، پلیس مبارزه با تروریسم را به انجام اقداماتی مشابه اقدامات سازمان های اطلاعاتی پاکستان در ایالت بلوچستان متهم کرده اند.

ارسال نظر

 
1