خبر فوری

 
شعار نیروهای ارتش پاکستان در حمایت از تحریک لبیک پاکستان+ویدیو
کد خبر :1901376784

15:30 1400/01/24


برچسب ها : TLP, ارتش پاکستان, تحریک لبیک پاکستان, حافظ سعد رضوی,

انتشار ویدیویی در فضای مجازی از نیروهای ارتش پاکستان درحال حمایت از تحریک لبیک پاکستان گروه مذهبی افراط گرا که از روز گذشته برخی از شهر های پاکستان را به میدان جنگ تبدیل کرده است، انتقادات و حمایت هایی از سوی کاربران در فضای مجازی به همراه داشته است.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| پس از دستگیری عصر روز گذشته سعد رضوی رهبر فعلی تحریک لبیک پاکستان، برخی از مناطق شهر های بزرگ من جمله کراچی و بیشتر شهر های ایالت پنجاب به میدان جنگ میان نیروهای پلیس و رنجرز و پیروان تحریک لبیک تبدیل شده است.

 

 

پس از ورود این درگیری ها که منجر به زخمی شدن بیشتر نیروهای پلیس و تعدادی از پیروان تحریک و وارد آمدن خسارات فراوان به اموال عمومی شده است، پیروان تحریک لبیک پاکستان به طور گسترده درحال تخریب اموال عمومی و حمله با چماق و سنگ به سوی نیروهای پلیس با کافر و یهودی خطاب کردن آنها هستند. ناگفته نماند به گفته تحلیلگران امور سیاسی پاکستان این جنبش توسط هیئت حاکمه پاکستان برای استفاده های سیاسی تشکیل شده است.

 

 

ویدیویی از ساعاتی قبل در فضای مجازی با عنوان حمایت نیروهای ارتش پاکستان از تحریک لبیک پاکستان درحال منتشر شدن است. در این ویدیو چند تن از نیروهای امنیتی سوار بر خودروی ارتش درحال سر دادن شعار هایی در حمایت از تحریک لبیک پاکستان هستند که منجر به ابراز نگرانی در برخی گروه های مردمی پاکستان شده است. برخی کاربران با نشر این ویدو نوشتند که آیا در ارتش نیز افراط گرایی مذهبی وجود دارد؟ سر دادن شعار درحمایت از TLP توسط نیروی ارتشی چه پیامی به دنبال دارد؟

ناگفته نماند هرچند این ویدیو از سوی برخی کاربران مورد انتقاد قرار گرفته است، اما از طرفی نیز به مزاج پیروان تندروی مذهبی تحریک لبیک پاکستان خوش آمده و درحال تعریف و تمجید از نیروهای ارتش پاکستان هستند.

 

 

ارسال نظر

 
1