خبر فوری

 
ششمین مسابقات بین المللی روح تیمی ارتش پاکستان از امروز آغاز شد
کد خبر :327006734

17:14 1401/12/16


برچسب ها : آمریکا, ارتش پاکستان, روابط نظامی, عربستان سعودی, قطر, همکاری نظامی,

مراسم افتتاحیه ششمین مسابقات بین المللی روح تیمی ارتش پاکستان (PATS 2023) امروز 7 مارس (16 اسفند) در مرکز ملی مبارزه با تروریسم پاکستان NCTC پابی، برگزار شد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| مراسم افتتاحیه ششمین مسابقات بین المللی روح تیمی ارتش پاکستان (PATS 2023) امروز 7 مارس (16 اسفند) در مرکز ملی مبارزه با تروریسم پاکستان NCTC پابی، برگزار شد.

گفتنی است 7 تیم ارتش پاکستان و 10 تیم بین المللی شامل کشورهای بحرین، عربستان سعودی، مراکش، ازبکستان، تایلند، اردن، آمریکا، عراق ، قزاقستان و قطر در این رقابت ها شرکت دارند. همچنین 3 کشور ناظر آذربایجان، میانمار و نیجریه هم بخشی از ششمین مسابقات روح تیمی خواهند بود.

این رقابت سخت 60 ساعته از امروز 7 مارس تا 9 مارس (18 اسفند) ادامه خواهد داشت. این مسابقات به منظور ارزیابی استقامت بدنی، چابکی ذهنی و مهارت تاکتیکی تیم های رزمی می باشد. در طور سال ها این رقابت محبوبیت زیادی به دست آورده است و به یک مسابقه بین المللی PATS تبدیل شده است .

این مسابقات فرصتی برای تیم های شرکت کننده برای یادگیری و به اشتراک گذاشتن تجربیات با یک دیگر به ویژه استفاده از تجربیات ارتش پاکستان در زمینه مبارزه با تروریسم است.

افسرکل از فرماندهی لشکر 37 ارتش پاکستان مهمان اصلی این مراسم بود.

ارسال نظر

 
1