خبر فوری

 
ششمین دور از گفتگوهای وزارت خارجه هند و بحرین در منامه برگزار شد
کد خبر :625588608

15:52 1402/03/10


برچسب ها : گفتگو های سیاسی, منامه, هند و بحرین, وزارت امور خارجه بحرین, وزارت امور خارجه هند,

ششمین دور از گفتگوها میان وزارتخانه های خارجه هند و بحرین با محور توسعه همکاری های فی مابین در زمینه های گوناگون مورد علاقه دو کشور در منامه پایتخت بحرین برگزار گردید.


منامه: به گزارش راز نیوز| ششمین دور از گفتگوها میان وزارتخانه های خارجه هند و بحرین با محور توسعه همکاری های فی مابین در زمینه های گوناگون مورد علاقه دو کشور در منامه پایتخت بحرین برگزار گردید.

طبق اعلام سفارت هند در منامه، وزارت های خارجه هند و بحرین ششمین دور از گفتگوهای دوجانبه با محوریت بررسی راهکارهای توسعه همکاری فی مابین در زمینه های مختلف سیاسی، امنیتی، فضایی، تجارت، انرژی های تجدیدپذیر و غیره را برگزار کردند.
دکتر اوصاف سید دبیر بخش کنسولی، گذرنامه و روادید وزارت خارجه هند و دکتر شیخ عبدالله بن احمد آل خلیفه معاونت امور سیاسی وزارت خارجه بحرین به صورت مشترک ریاست این نشست را بر عهده داشتند.
دو طرف در این نشست در خصوص توسعه همکاری های چندجانبه رو به رشد در بخش هایی همچون سیاسی، امنیتی، جوانان، پارلمان، رسانه و اطلاعات، انرژی تجدیدپذیر، آموزش، بهداشت، گردشگری، کار و مسائل کنسولی و ... به بحث و تبادل نظر پرداختند.
تعامل میان مردم دو کشور و دیگر موضوعات مورد علاقه دو طرف در عرصه منطقه‌ای و جهانی نیز بخش دیگری از رایزنی های صورت گرفته در جریان این دور از گفتگوها بود.

ارسال نظر

 
1