خبر فوری

 
شرکت گروه خدمات ویژه نیروی دریایی پاکستان در رزمایش مشترک دریایی ترکیه
کد خبر :608350979

14:11 1400/09/29


برچسب ها : پاکستان و ترکیه, تمرینات مشترک نظامی, رزمایش مشترک, نیروی دریایی ارتش پاکستان, نیروی دریایی ارتش ترکیه, نیروی ویژه,

گروه خدمات ویژه نیروی دریایی پاکستان با حضور در استانبول در رزمایش مشترک "ایلدیز" با حضور گروه عملیات ویژه ترکیه شرکت کرد.


استانبول: به گزارش راز نیوز| گروه خدمات ویژه نیروی دریایی پاکستان با حضور در استانبول در رزمایش مشترک "ایلدیز" با حضور گروه عملیات ویژه ترکیه شرکت کرد. دو نیروی دریایی این رزمایش را از سال 1996 میلادی به طور منظم انجام می دهند و این سیزدهمین رزمایش از این دور است.

براساس جزئیات منتشر شده، هدف از این تمرینات مشترک، تبادل مهارت های فنی میان دو نیروی دریایی، بهبودی همکاری دوجانبه، تقویت روابط دفاعی و گسترش پتانسیل عملیات های مشترک می باشد. این رزمایش شامل عملیات ضد تروریستی، شلیک تک تیرانداز، و دیگر عملیات های دریایی است. در پایان این رزمایش، شناورها، بالگردها، قایق های تندرو و نیروهای عملیات ویژه شرکت داشتند.

این رزمایش به طور حرفه ای در توسعه استراتژی ها، تکنیک ها و رویه های نوآورانه در نیروهای عملیات ویژه هر دو کشور به ویژه در حوزه های عملیاتی موثر خواهد بود.

ارسال نظر

 
1