خبر فوری

 
شرکت وزیر توسعه منابع انسانی پاکستان در کنفرانس کاهش فقر ازبکستان
کد خبر :21543545

09:48 1402/02/29


برچسب ها : پاکستان و ازبکستان, پاکستانی های مقیم خارج, روابط دوجانبه, ساجد حسین طوری, همکاری دوجانبه, وزیر امور پاکستانی‌های مقیم خارج و توسعه منابع انسانی پاکستان, کاهش فقر,

ساجد حسین طوری وزیر امور پاکستانی های مقیم خارج و توسعه منابع انسانی در دومین کنفرانس بین المللی کاهش فقر به میزبانی ازبکستان، شرکت کرد.


تاشکند: به گزارش راز نیوز| ساجد حسین طوری وزیر امور پاکستانی های مقیم خارج و توسعه منابع انسانی ضمن شرکت در دومین کنفرانس بین المللی تجربه کاهش فقر که به میزبانی ازبکستان برگزار شد، بر محور الگوی موفق ازبکستان برای کاهش فقر، اطلاق آن در پاکستان و ضرورت همکاری در این زمینه، گفتگو کرد.

وی همچنین در این بین یادداشت تفاهمی در خصوص ایجاد زمینه های شغلی، تجارت دوجانبه و گسترش همکاری ها در آموزش فنی ، امضاء کرد.

وزیر فدرال پاکستان در سخنرانی خود از تلاش های قابل ستایش ازبکستان برای کاهش فقر و اهمیت آن در مقایسه با پاکستان قدردانی کرد و او مؤلفه‌های اصلی مدل ازبکستان، از جمله برنامه‌های جامع حمایت اجتماعی، استراتژی‌های توسعه اقتصادی جامع و اهدافی را که از توسعه جوامع حاشیه‌نشین حمایت می‌کنند، برجسته کرد.

به گفته گزارش هدف از این همبستگی مشترک، روی کار آوردن مهارت ها و قدرت های دو کشور، تقویت توسعه اقتصادی و کاهش فقر می باشد.

ارسال نظر

 
1