خبر فوری

 
 
شرکت هیئت نیروی دریایی پاکستان در رزمایش چند ملیتی کومودو-23 واقع در بندر ماکاسار اندونزی
کد خبر :726580513

21:02 1402/03/20


برچسب ها : اندونزی, پاکستان و اندونزی, رزمایش, رزمایش دریایی, روابط دوجانبه, نیروی دریایی اندونزی, نیروی دریایی پاکستان, همکاری دوجانبه,

نیروی دریایی پاکستان با کشتی تیپیو سلطان طی بازدید از بندر ماکاسار اندونزی در رزمایش چند ملیتی کومودو-23 شرکت به عمل آورد.


 

ماکاسار: به گزارش راز نیوز | نیروی دریایی پاکستان با کشتی تیپیو سلطان طی بازدید از بندر ماکاسار اندونزی در رزمایش چند ملیتی کومودو-23 شرکت به عمل آورد.

هدف از این سفر، تقویت روابط دوجانبه و کشف فرصت های جدید برای گسترش همکاری های متقابل میان نیروی دریایی پاکستان و اندونزی می باشد.

بر اساس جزئیات، هیئت نیروی دریایی پاکستان در بدو ورود به بندر ماکاسار مورد استقبال گرم مقامات نیروی دریایی اندونزی قرار گرفت و با آنان دیدار و گفتگو کرد.

در دیدار با مقامات اندونزی، موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله گسترش روابط و همکاری های دریایی متقابل و نقش نیروی دریایی پاکستان در صلح و امنیت دریایی منطقه مورد بحث و تبادل نظر دو طرف قرار گرفت.

در همین حال، فرمانده عملیات نیروی دریایی پاکستان از طرف دریابد محمد امجد خان نیازی فرمانده نیروی دریایی ارتش پاکستان، بهترین آرزوها را برای مردم اندونزی و به ویژه نیروی دریایی این کشور ابلاغ کرد.

پس از این نشست ها، کشتی تیپیو سلطان نیروی دریایی پاکستان در رزمایش ناوگان بین المللی کومودو-23 واقع در بندر ماکاسار تحت نظر فرمانده نیروهای مسلح ملی اندونزی شرکت کرد.

در پایان این سفر، کشتی تیپیو سلطان همراه با کشورهای مختلفی از جمله استرالیا، برونئی، چین، ایتالیا، ژاپن، مالزی، فیلیپین، روسیه، سنگاپور، تایلند، آمریکا و ویتنام در تمرینات جستجو و نجات دریایی (SAR) همچنین عملیات بازدارندگی دریایی شرکت نمود.

 

ارسال نظر

 
1