خبر فوری

 
شرکت فرمانده ارتش پاکستان به عنوان مهمان ویژه در رژه فارغ التحصیلی آکادمی نظامی سلطنتی انگلیس
کد خبر :1112322351

16:18 1401/05/21


برچسب ها : انگلیس, پاکستان و انگلیس, روابط دفاعی, روابط دوجانبه, روابط نظامی, ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ارتش, فرمانده ارتش پاکستان, همکاری دفاعی, همکاری نظامی,

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در مراسم رژه فارغ التحصیلی 213 مین دوره راه اندازی منظم که در آکادمی نظامی سلطنتی سندهرست انگلستان برگزار شد، شرکت کرد.


انگلیس: به گزارش راز نیوز| ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در مراسم رژه فارغ التحصیلی 213 مین دوره راه اندازی منظم که در آکادمی نظامی سلطنتی سندهرست انگلستان برگزار شد، شرکت کرد.  

وی طی سخنرانی خود به عنوان مهمان خصوصی، ضمن برجسته سازی روابط عمیق میان پاکستان و انگلیس، ابراز امیدواری کرد که مناسبات میان دوکشور در آینده به اوج تاریخی خواهند رسید. وی افزود: شرکت در این مراسم برای من باعث افتخار است. به غیر از دانشجویان انگلیسی، دانشجویان 41 کشور دیگر نیز فارغ التحصیل شده اند، و به تمامی این دانشجویان فارغ التحصیل شده در این دوره، تبریک می گویم. همچنین امروز 2 دانشجوی پاکستانی نیز از این دوره فارغ التحصیل شده اند.

 

 

فرمانده ارتش پاکستان در ادامه اظهاراتش ضمن عرض تبریک به دانشجویان و خانواده های آنها بابت گذراندن موفقیت آمیز دوره آموزشی در آکادمی سندهرست، گفت: شما اینجا بخشی از بهترین نیروهای جهان شده اید که رهبران نظامی بزرگی را تولید کرده اند.

وی خاطر نشان ساخت که روابط دوکشور پاکستان و انگلیس مبتنی بر دوستی و احترام متقابل می باشند و دوکشور همچنین روابط دفاعی خوبی نیز دارند. امروز، حضور من در این آکادمی اثبات کننده روابط مشترک پاکستان و انگلیس است، امیدوارم روابط دوکشور به اوج تاریخی برسند. روابط بین نیروهای مسلح دوکشور منحصر به فرد است و در طول سال ها از طریق تعامل حرفه ای نزدیک در آموزش نظامی و سایر فعالیت های نظامی زنده نگه داشته شده است.

وی در ادامه اظهاراتش در این مراسم ضمن تاکید بر اهمیت استفاده از تکنولوژی و کسب مهارت های ویژه، خطاب به فارغ التحصیلان گفت: شما باید عزم تصمیم گیری داشته باشید و مسئولیت کامل آنها را بپذیرید که این به اعتماد نفس و شایستگی نیاز دارد. امروز مسئولیت اصلی نیروهای مسلح پیروزی در جنگ نیست، بلکه اطمینان از عدم وقوع جنگ است.

شایان ذکر است در این مراسم علاوه بر دانشجویان انگلیس، 41 دانشجو از 26 کشور نیز حضور داشتند از جمله 2 دانشجوی آکادمی نظامی پاکستان به نام های عبدالله و مجتبی نیز از فارغ التحصیلان این دوره آموزشی بودند.

ارسال نظر

 
1