خبر فوری

 
شرط جدید گروه ویژه اقدام مالی برای پاکستان درخصوص دریافت فهرست بازرگانانی که با هویت جعلی تجارت می کنند
کد خبر :934300415

13:53 1400/10/13


برچسب ها : FATF, FBR, ارسال ارز, پاکستان و گروه ویژه اقدام مالی, تجارت پاکستان, گروه ویژه اقدام مالی, هیئت درآمد فدرال پاکستان,

گروه ویژه اقدام مالی (FATF) برای پاکستان شرط جدیدی در خصوص دریافت فهرست بازرگانانی که از پاکستان با کارت های هویت جعلی تجارت و کسب و کار میکنند وضع کرده است.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | گروه ویژه اقدام مالی (FATF) برای پاکستان شرط جدیدی در خصوص دریافت فهرست بازرگانانی که از پاکستان با کارت های هویت جعلی تجارت و کسب و کار میکنند وضع کرده است. همچنین به گفته منابع، ثبت احوال پاکستان، جزئیات به روز شده چنین مشاغلی را در اختیار هیئت فدرال درآمد (FBR) قرار داده است.

در ادامه هیئت فدرال درآمد، از بانک ها جزئیات حساب های ایجاد شده در این کارت های شناسایی را درخواست کرده است و تاکنون بیش از هزار نفر با ثبت کارت شناسایی جعلی برای انجام امور تجاری و مالیاتی فعالیت و تجارت کرده اند.

ثبت احوال پاکستان طی 4 ماه گذشته فرآیند شناسایی شناسنامه های جعلی را از طریق سیستم جدید آغاز کرده است. در همین حال، واحد نظارت مالی ابتدا مشخصات این شناسنامه ها را به دست آورد و این جزئیات برای ردیابی افرادی که در پولشویی نقش دارند استفاده می گردد.

به گفته منابع، ظرف دو ماه آینده، اطلاعات در این زمینه توسط بانک دولتی پاکستان تایید خواهد شد. گروه ویژه اقدام مالی همچنین اسامی وارد کنندگان پاکستانی را به واحد نظارت مالی تحویل داده است.

کارت های شناسایی و تجاری کسانی که از پاکستان به خارج از کشور حواله ارزی ارسال می کنند و کسانی که دریافت می کنند نیز اسکن خواهد شد.

 

ارسال نظر

 
1