خبر فوری

 
 
شهریار آفریدی : مشکلات دیرینه بلوچستان را حل خواهیم کرد / دولت پاکستان اقدامات سنجیده ای برای برقراری امنیت زائرین را در نظر گرفته است
کد خبر :608484103

12:42 1397/06/21


برچسب ها : بلوچستان, پاکستان, تفتان, مرز,

شهریار آفریدی وزیر فدرال پاکستان گفت : مسائل و مشکلات دیرینه بلوچستان حل خواهند شد.


شهریار آفریدی وزیر فدرال پاکستان گفت : مسائل و مشکلات دیرینه بلوچستان حل خواهند شد. نابسامانی های فعلی این ایالت، باعث خشنودی و سوء استفاده دشمنان پاکستان خواهد بود.
وی پس از سفر خود به بسیاری از شهر ها و مناطق این ایالت گفت : اکثریت مردم این ایالت از رفاه و آسایش محروم هستند.
وی افزود، سفر از کویتیه تا تفتان حدود 3 ساعت به طول می انجامد اما در این مسیر نه آب آشامیدنی وجود دارد، نه فضای سبزی و نه پیشرفت و توسعه شهری. در برخی از مناطق متاسفانه شاهد قحطی نیز بوده ایم.

شهریار آفریدی با انجام گفت و گویی با مردم برخی مناطق ایالت بلوچستان گفت، از سیاست های دولت این است که همه با اتحاد و همدلی به سمت جلو حرکت کنیم.
وی در بیانات خود افزود، فرهنگ و بازی کریکت را به بلوچستان خواهیم آورد. وی با اشاره به امنیت ملی پاکستان گفت، هیچ کس اجازه ایجاد ناامنی در کشور را ندارد. برای افزایش رفاه و آسانی زائرینی که به ایران می‌روند، باجه های مرز تفتان را از 4 عدد به 13 عدد و درصورت امکان به 20 عدد نیز افزایش خواهیم داد.

شهریار آفریدی وزیر فدرال پاکستان در پایان سخنان خود گفت : زائرین با مشکلات زیادی مواجه هستند، درحالی‌که آنان حتی برای به دست آوردن آب آشامیدنی نیز با مشکل روبرو هستند، وی فورا دستور خدمت به زائرین را صادر کرده و گفت باید سریعا به مشکلات رسیدگی شود. دولت پاکستان اقدامات سنجیده ای برای برقراری امنیت زائرین را در نظر گرفته است.

ارسال نظر

 
1