خبر فوری

 
 
شاه محمود قریشی: ما سارک را به عنوان بستری مهم برای ارتقاء اقتصاد در منطقه می دانیم
کد خبر :1684978961

17:01 1399/05/27


برچسب ها : پاکستان و سریلانکا,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با موهن وجی وکرما دریاسالار بازنشسته و کمیساریای عالی سریلانکا، گفت: پاکستان سارک را بستر مهمی برای ارتقاء اقتصاد در منطقه می داند .


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با موهن وجی وکرما دریاسالار بازنشسته و کمیساریای عالی سریلانکا، ضمن گفتگو در مورد روابط دوجانبه و گسترش همکاری ها، ضمن عرض تبریک به سفیر سریلانکا به منظور انتصاب در این سمت، همچنین برای پیروزی حزب مهندا راجا پاکسی نخست وزیر جدید این کشور نیز تبریک گفت و افزود: پاکستان به روابط با سریلانکا اهمیت می دهد و امیدواریم درپی انتصاب شما در این سمت، همکاری ها و تعاملات میان دو کشور تقویت یابند. دو کشور همواره در برهه های حساس بایکدیگر همکاری داشته اند.

وی افزود: پاکستان سارک را بستر مهمی برای ارتقاء اقتصاد در منطقه می داند و آرزو می کند که این امر برای صلح و ثبات در منطقه فعال تر نشان داده شود. وزیرامور خارجه پاکستان با ارئه گزارشی از سفر سال گذشته خود به سریلانکا و دیدار هایش با مقامات این کشور، بر لزوم تبادل هیئت های عالی رتبه میان دو طرف تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1