خبر فوری

 
 
شاه محمود قریشی: تا حل مسئله فلسطین اسرائیل را به رسمیت نخواهیم شناخت و کشورهای عربی هند را به پاکستان ترجیح نمی دهند
کد خبر :2124300585

16:01 1399/10/01


برچسب ها : اسرائیل, امارات, پاکستان و امارات متحده عربی, جامو و کشمیر, رژیم صهیونیستی, شاه محمود قریشی, عربستان سعودی, فلسطین, وزیر امور خارجه پاکستان,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان طی کنفرانس مطبوعاتی در شهر ملتان، با بیان اینکه توقف صدور روادید برای شهروندان پاکستانی موقت است و کشور های عربستان سعودی و امارات متحده عربی هند را به پاکستان ترجیح نمی دهند، گفت: موضع پاکستان در رابطه با اسرائیل را مقابل رهبران امارات مطرح کردم.


ملتان: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان طی کنفرانس مطبوعاتی در شهر ملتان، با بیان اینکه توقف صدور روادید برای شهروندان پاکستانی موقت است و کشور های عربستان سعودی و امارات متحده عربی هند را به پاکستان ترجیح نمی دهند، گفت: به زودی رهبری امارات سفری به پاکستان خواهد داشت. من در رابطه با مسائل و مشکلات جامعه پاکستانی از جمله روادید صحبت کردم که ممنوعیت ویزای امارات موقت است و به زودی پایان خواهد یافت و هیچ کشور دیگری نمی تواند جایگزین پاکستان برای امارات باشد.

وی در ادامه با اشاره به گفتگو های صورت گرفته با رهبران کشور امارات طی سفر دو روزه خود به این کشور، گفت: ما در رابطه با نقش پاکستان در روند صلح افغانستان با رهبری امارات صحبت کردیم، موضع امارات عربی در رابطه با اسرائیل را شنیدیم و موضع واضح و شفاف خود در این رابطه را نیز بیان کردیم. ما تحت فشار هیچکس تصمیم گیری نخواهیم کرد بلکه با در نظر گرفتن منافع پاکستان تصمیم می گیریم، در موضوع اسرائیل نه ما فشار را خواهیم پذیرفت و نه فشاری در این رابطه وجود دارد. من بیان کردم که موضع ما نسبت به فلسطین و کشمیر در مقابل جهان به صورت واضح قرار دارد و تا زمان حل مسئله فلسطین، با اسرائیل روابط برقرار نخواهیم کرد.

ارسال نظر

 
1