خبر فوری

 
 
شاه محمود قریشی: آمریکا به پاکستان نیاز دارد
کد خبر :1638485921

15:21 1397/11/05


برچسب ها : آمریکا, پاکستان, شاه محمود قریشی,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان طی سخنانی اظهار داشت: آمریکا به پاکستان نیاز دارد، دیدار دونالد ترامپ با نخست وزیر پاکستان به بهبود روابط دو کشور کمک خواهد کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری نوای وقت، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان طی سخنانی اظهار داشت: آمریکا به پاکستان نیاز دارد، دیدار دونالد ترامپ با نخست وزیر پاکستان به بهبود روابط دو کشور کمک خواهد کرد.

وی در نشست خبری با رسانه ها در میرپور خاص گفت: همه ما میدانیم چه کسی این کشور را چپاول کرد، طی 10 سال گذشته کشور به نابودی گرائیده است، پس از روی کار آمدن دولت تحریک انصاف گفته شد اقتصاد، ضعیف گردیده است در حالی که همه میدانند که اقتصاد توسط چه کسانی دچار رکود گردیده است و ما اقتصاد پاکستان را در چه وضعیت تحویل گرفته ایم.

وی افزود: پلیس ایالت های سند و پنجاب را نیز همانند پلیس خیبر پختون خواه بهبود خواهیم بخشید، استخدام بر اساس طرفدارای سیاسی به صورت وسیع در نظام پلیس صورت گرفته است و ما در حال مقابله با آن هستیم.

وی گفت: وظیفه پلیس، کشتن شهروندان بیگناه نیست، بلکه پلیس موظف به حفاظت از جان و مال شهروندان پاکستانی میباشد.

وی در ادامه اظهار داشت: آمریکا به پاکستان نیاز دارد و دیدار دونالد ترامپ با نخست وزیر پاکستان به بهبود روابط دو کشور کمک خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1