خبر فوری

 
 
شاه محمود: جنگ هسته ای خودکشی است اما هند توانایی های پاکستان را می داند
کد خبر :877378695

11:47 1399/08/26


برچسب ها : پاکستان, پاکستان و هند, جنبش دموکراتیک پاکستان, جنگ هسته ای, شاه محمود قريشی, هند, وزیر امور خارجه پاکستان,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان جنگ هسته ای را خودکشی دانست و گفت: اما هند توانایی های پاکستان را می داند، همه جهان توانایی های ما را می دانند.


ملتان: به گزارش راز نیوز | شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان گفت: هند تلاش خود را می کند تا بی ثباتی را در پاکستان ایجاد کند و مانع رونق اقتصادی شود. هند از خاک خود علیه پاکستان استفاده می کند، هند می خواهد پروژه CPEK را خراب کند اما ما باید اهداف هند را شناسایی و خنثی کنیم.

وی گفت: هند همچنین می خواهد اوضاع را در گلگت بلتستان بدتر کند. عمران خان نخست وزیر، بلافاصله با انتشار توئیتی مواضع پاکستان را برجسته کرد.

وی در ادامه اظهار داشت که جنگ هسته ای خودکشی است، اما هند توانایی های پاکستان را می داند، همه جهان توانایی های ما را می دانند. یک کشور، تروریسم را تحریک می کند، هر دو کشور قدرت هسته ای هستند، جهان باید به هند درباره این تصمیمش هشدار دهد.

وی با هشدار به مخالفان گفت: رهبری جنبش دموکراتیک پاکستان پی دی ام، گاهی در یک سخنرانی احساسی و نه عقلی حتی به ادارات زیر نظر خودش هم رحم نمی کند و آن ها را زیر پا می گزارد. رهبری جنبش دموکراتیک پاکستان پی دی ام، در اشتباه است و حمله به نهاد های ملی به نفع کشور نیست.

ارسال نظر

 
1