خبر فوری

 
 
شاه سلمان اختیار امضای تفاهنامه های مختلف با پاکستان را به وزرای کابینه تفویض نمود
کد خبر :797656556

14:05 1397/11/24


برچسب ها : پاکستان, سلمان بن عبدالعزیز, عربستان و پاکستان, محمد بن سلمان,

شاه سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی در آستانه سفر ولیعهد این کشور و هیئت همراه به پاکستان، اختیار امضای تفاهنامه ها در جریان این سفر را به وزرای کابینه دولت عربستان، تفویض نمود.


 

ریاض: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری ARY، شاه سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی در آستانه سفر ولیعهد این کشور و هیئت همراه به پاکستان، اختیار امضای تفاهنامه ها در جریان این سفر را به وزرای کابینه دولت عربستان، تفویض نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در جلسه کابینه دولت به ریاست شاه سلمان بن عبدالعزیز در ریاض، اختیار امضای تفاهنامه در خصوص تأسیس پالایشگاه نفتی در پاکستان و دیگر توافقنامه ها به وزرای دولت داده شد.

طبق گزارش خبرگزاری سعودی، خالد الفالح وزیر نفت دولت سعودی توافقنامه های عربستان و پاکستان در زمینه نفت و پتروشیمی را به امضا خواهد رساند و مسئولیت بررسی توافقنامه ها در زمینه آثار فرهنگی و باستانی نیز بر عهده وزیر گردشگری و میراث ملی دولت سعودی خواهد بود.

لازم بذکر است محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در 27 بهمن در صدر هیئتی بلندپایه به پاکستان سفر خواهد نمود و در جریان این سفر توافقنامه های متعددی در زمینه های مختلف بالغ بر 20 میلیارد دلار به امضای طرفین خواهد رسید.

ارسال نظر

 
1