خبر فوری

 
 
سید امین الحق: پاکستان از نظر منطقه زمانی و کارشناسان، قطب مهم فناوری اطلاعات و ارتباطات است
کد خبر :931676607

15:29 1401/04/17


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, روابط دوجانبه, سرکنسول آمریکا, سید امین الحق, وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاکستان, وزیر فدرال فناوری اطلاعات و ارتباطات از راه دور پاکستان, کراچی,

دلاور سید نماینده وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا در امور تجارت و بازرگانی با سید امین الحق وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات پاکستان در مرکز ملی انکوباسیون دانشگاه NED کراچی دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دلاور سید نماینده وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا در امور تجارت و بازرگانی با سید امین الحق وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات پاکستان در مرکز ملی انکوباسیون دانشگاه NED کراچی دیدار کرد.

براساس گزارش منتشر شده از این دیدار، در این دیدار سرکنسول و دیگر مقامات کنسولگری آمریکا در کراچی، نماینده وزارت خارجه آمریکا را همراهی کردند.

سید امین الحق وزیر فدرال پاکستان ضمن آگاه سازی این هیئت از اقدامات انقلابی صورت گرفته در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات، گفت: پاکستان از لحاظ منطقه زمانی و کارشناسان خود، قطب مهم فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

وی اظهار داشت که در دیدار با نماینده ویژه آمریکا گفتگوی مفیدی در زمینه اکوسیستم ICT صورت گرفت.

نماینده ویژه آمریکا گفت که شرکت های آمریکایی درحال مستفیذ شدن از خدمات کارشناسان بخش آی تی پاکستان می باشند، و جمعیت و جوانان با استعداد پاکستان عامل جذب سرمایه گذاران آمریکایی می باشند. حجم تجارت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات میان دو کشور را می توان افزایش داد.

ارسال نظر

 
1