خبر فوری

 
 
سپاه از دستگیری 'عوامل هدایت و پشتیبانی' حمله انتحاری سیستان و بلوچستان خبر داد
کد خبر :530730156

00:37 1397/11/30


برچسب ها : انتحاری, انقلاب اسلامی, پاکستان, تروریست, دستگیری, سپاه پاسداران انقلاب اسلامی, سیستان بلوچستان,

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دستگیری افرادی خبر داده که به گفته این نهاد در حمله انتحاری به اتوبوس سپاه در سیستان و بلوچستان دست داشته‌اند.


 

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  از دستگیری افرادی خبر داده که به گفته این نهاد در حمله انتحاری به اتوبوس سپاه در سیستان و بلوچستان دست داشته‌اند.

 

به گزارش راز نیوز روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای گفته است که قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه چندین "خانه تیمی" را در سروان و خاش شناسایی و "تروریست‌های مستقر در آن" را دستگیر کرده است.

 

به گفته سپاه این افراد همان کسانی بوده‌اند که "خودروی انتحاری عامل جنایت تروریستی اخیر در جاده خاش- زاهدان را تهیه، هدایت و پشتیبانی کرده‌اند."

 

در حمله انتحاری چهارشنبه ۲۴ بهمن در جاده خاش-زاهدان یک اتوبوس حامل نیروهای مرزبانی سپاه پاسداران هدف قرار گرفت. در این حمله ۲۷ نفر کشته و ۱۳ نفر زخمی شدند.

 

اتوبوسی که هدف حمله قرار گرفت متعلق به لشکر ۱۴ امام حسین اصفهان بود و سرنشینان آن بعد از پایان ماموریت مرزبانی در حال بازگشت بودند. گروه جیش‌العدل مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

 

بنا بر اطلاعیه سپاه در عملیاتی که شامگاه یکشنبه (۲۸ فوریه) انجام شده "سه تن از تروریست‌ها دستگیر و ۱۵۰ کیلوگرم مواد آماده انفجار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد انفجاری در حال ساخت و مقادیری سلاح و مهمات نیز کشف شد."

 

ارسال نظر

 
1