خبر فوری

 
سوء قصد تروریست ها به عضو کمیته صلح در دیره اسماعیل خان نافرجام ماند
کد خبر :363086603

11:21 1401/08/04


برچسب ها : بمبگذار انتحاری, پلیس ایالت خیبر پختون خوا, تحریک طالبان پاکستان, حمله انتحاری, خنثی سازی عملیات تروریستی, دایره مبارزه با تروریسم, دیره اسماعیل خان, نیروهای امنیتی پاکستان, کمیته صلح,

طرح تروریست‌ها برای سوء قصد به عضو کمیته صلح در شهرستان دیره اسماعیل خان با اقدام به هنگام نیروهای امنیتی نافرجام گذاشته شد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| طرح تروریست‌ها برای سوء قصد به عضو کمیته صلح در شهرستان دیره اسماعیل خان با اقدام به هنگام نیروهای امنیتی نافرجام گذاشته شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو تروریست ناشناس که قصد عملیات انتحاری در شهرستان دیره اسماعیل خان ایالت خیبر پختون خوا را داشتند در تیراندازی نیروهای امنیتی به هلاکت رسیدند.

نیروهای امنیتی پاکستان پس از مشاهده نزدیک شدن دو فرد مشکوک به دفتر کمیته صلح در نزدیکی ترمینال یوسف در شهرستان دیره اسماعیل خان اقدام به تیراندازی به صورت آنان نمودند که در نتیجه آن هر دو عامل انتحاری به هلاکت رسیدند.

به گفته پلیس، عاملان انتحاری تلاش داشتند نور عالم محسود فرمانده کمیته صلح را هدف قرار دهند که با اقدام به هنگام نیروهای کمیته صلح از انجام این عملیات بازماندند.

از سوی دیگر در عملیات مشترک نیروهای دایره مبارزه با تروریسم و نیروهای امنیتی در دیره اسماعیل خان یک تروریست تحت تعقیب عضو تحریک طالبان پاکستان به هلاکت رسید.

به گفته مقامات امنیتی، دایره مبارزه با تروریسم و نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی یک عملیات مشترک در منطقه گره گلاد در بخش کلاچی شهرستان دیره اسماعیل خان یک عضو وابسته به تحریک طالبان پاکستان به نام وحید بلوچ کشته شد و همدست وی موفق به فرار شد.

فرد به هلاکت رسیده از تروریست‌های تحت تعقیب نیروهای امنیتی پاکستان بود، وی در چندین عملیات تروریستی علیه پلیس و نیروهای امنیتی مشارکت داشت.

از وی یک قبضه اسلحه به همراه مهمات و نارنجک کشف و ضبط گردید.

ارسال نظر

 
1