خبر فوری

 
 
سهیل محمود معاون وزیر امور خارجه جدید پاکستان
کد خبر :1135755453

15:19 1398/01/11


برچسب ها : پاکستان, معاون وزیر امور خارجه, وزیر امور خارجه,

وزیر امور خارجه پاکستان شاه محمود قریشی طی گفتگو با رسانه ها از تعیین معاون جدید وزیر خارجه خبر داد و افزود : سهیل محمود معاون وزیر امور خارجه جدید پاکستان خواهد بود.


 

به گزارش راز نیوز، وزیر امور خارجه پاکستان شاه محمود قریشی طی گفتگو با رسانه ها از تعیین معاون جدید وزیر خارجه خبر داد و افزود : سهیل محمود معاون وزیر امور خارجه جدید پاکستان خواهد بود.
وی افزود : معاون وزیر امور خارجه فعلی " تهمینه جنجوعه " 27 فروردین ماه از سمت خود برکنار خواهد شد.
محمود قریشی در حین تعریف از تهمینه جنجوعه خاطر نشان کرد، طی 7 ماهی که با او کار کرده ام وی را زنی با فراست، زیرک و دوستدار وطن یافتم. من اقداماتی که برای کشور انجام داده و جدیت در کارش را تحسین و قدردانی می کنم. بسیاری از مطالب را من از او آموختم.
هم اکنون، پس از وی ، سهیل محمود که درحال حاضر به عنوان کمیساریای عالی در دهلی نو فعالیت می کند، به عنوان معاون جدید وزیر امور خارجه پاکستان منتصب خواهد شد. سهیل محمود دیپلماتیک ارشد و کاربلدی است، و انتصاب وی به این سمت پس از مشورت با نخست وزیر عمران خان انجام شده است. سهیل محمود در سال 2017 میلادی به عنوان کمیساریای عالی در هند منتخب شد، قبل از آن نیز به عنوان سفیر کشور پاکستان در ترکیه فعالیت هایی انجام داده و هم اکنون از تاریخ 27 فروردین ماه به عنوان معاون جدید وزیر امور خارجه آغاز به کار خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1