خبر فوری

 
سه شهروند دیگر بلوچ به دست نیروهای امنیتی پاکستان ربوده شدند
کد خبر :396116810

16:33 1400/03/22


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, خضدار, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های امنیتی, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان کیچ, شهروندان بلوچ,

سه شهروند دیگر بلوچ از اهالی مناطق مختلف شهرستان های کیچ و خضدار در عملیات نیروهای امنیتی ارتش پاکستان بازداشت و سپس ناپدید شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سه شهروند دیگر بلوچ از اهالی مناطق مختلف شهرستان های کیچ و خضدار در عملیات نیروهای امنیتی ارتش پاکستان بازداشت و سپس ناپدید شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی منابع آگاه محلی، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان و ماموران سرویس های اطلاعاتی به صورت مشترک در عملیات های جداگانه خود در کیچ و خضدار سه شهروند بلوچ به نام های سمیر مراد، رستم حسن و وسیم فرزند شریف را ربودند.

طبق گفته منابع محلی، نیروهای ارتش پاکستان روز چهارشنبه نوزدهم خرداد ماه طی عملیاتی در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان دو دانشجوی بلوچ به نام های سمیر مراد و رستم حسن را که از شهر تربت به سوی هیرونک در حال سفر بودند را بازداشت و به محل نامشخص منتقل نمودند.

علاوه بر این در یک اقدام جداگانه نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در شهر خضدار ایالت بلوچستان یک شهروند بلوچ به نام وسیم فرزند شریف از بیمارستان علی این شهر ربوده شد.

ارسال نظر

 
1