خبر فوری

 
سه حمله طی 24 ساعت گذشته توسط تحریک طالبان پاکستان
کد خبر :1822836436

16:20 1399/12/19


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان, تحریک طالبان پاکستان, حمله, راولپندی, شیخ رشید احمد, طالبان, لاهور, محمد خراسانی, وزیر کشور, کراچی,

محمد خراسانی سخنگوی تحریک طالبان پاکستان (TTP) با صدور بیانیه ای مسئولیت حمله به ایستگاه پلیس گولره در اسلام آباد را بر عهده گرفته است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز |  محمد خراسانی سخنگوی تحریک طالبان پاکستان (TTP)  با صدور بیانیه ای مسئولیت حمله به ایستگاه پلیس گولره در اسلام آباد را بر عهده گرفته است.

محمد خراسانی در بیانیه ای گفت که آنها یک پاسبان به نام محمد قاسم را در بخش G-13 ایستگاه پلیس گولره به قتل رساندند در حالی که دو پلیس نیز زخمی شدند. دیروز نیز طی حمله ای به ایستگاه پلیس یک رئیس مرکز پلیس در راولپندی کشته شد در حالی که یک افسر ارتش نیز در منطقه بنون کشته شد.

شیخ رشید احمد وزیر کشور در گفتگو با رسانه ها در این زمینه گفت که گروه تکفیری تحریک طالبان پاکستان (TTP) بار دیگر در حال سازماندهی مجدد است و تهدیدی برای شهر های راولپندی، اسلام آباد، پیشاور و کراچی است.

شایان ذکر است که در 24 ساعت گذشته، تحریک طالبان پاکستان (TTP) مسئولیت سه حمله را بر عهده گرفته است که در آن سه نفر از نیروهای امنیتی جان باخته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

ارسال نظر

 
1