خبر فوری

 
 
سند: ربوده شدن یک زن فعال ملی گرا به دست نهادهای امنیتی پاکستان
کد خبر :1484632333

10:34 1399/04/08


برچسب ها : افراد ربوده شده سند, جنبش آزادی سند, جنبش ملی زنده باد سند, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان سندی, فعال اجتماعی, نیروهای امنیتی پاکستان,

یک زن فعال ملی گرا به نام سسی لوهار به همراه چند تن دیگر از فعالان حقوق بشر به دست نهادهای امنیتی پاکستان ربوده شد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| یک زن فعال ملی گرای سندی به نام سسی لوهار به همراه چند تن دیگر از فعالان حقوق بشر به دست نهادهای امنیتی پاکستان ربوده شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، طی هفته های اخیر روند بازداشت و ناپدید شدن شهروندان از نقاط مختلف ایالت سند شدت گرفته است و تاکنون چندین تن از اعضای گروه های جدایی طلب سندی به همراه اعضای خانواده شان توسط نهادهای امنیتی و سرویس های اطلاعاتی پاکستان بازداشت و ناپدید شده اند.

دهها تن از شهروندان ایالت سند در اعتراض به این اقدام نهادهای امنیتی به خیابان ها آمده و خواستار آزادی فوری تمامی بازداشت شدگان توسط سرویس های اطلاعاتی کشور شدند.

ماموران نهادهای امنیتی پاکستان نیز به منظور سرکوب این اعتراضات با یورش به محل تجمع معترضان در مقابل باشگاه مطبوعاتی شهر کراچی خانم "سسی لوهار" از رهبران جنبش صدای افراد ربوده شده سند را به همراه چند تن دیگر از زنان فعال مدنی بازداشت و ناپدید نمودند.

در تصاویر منتشر شده در صفحه شخصی سسی لوهار در فیسبوک که به صورت زنده در حال پوشش رسانه ای اعتراضات بود می توان ضرب و شتم نیروهای پلیس و بازداشت وی را مشاهده نمود.

ارسال نظر

 
1