خبر فوری

 
سناتور پاکستانی، امارات متحده و عربستان را خائنان به ملت اسلامی خواند
کد خبر :1183599897

10:59 1399/10/02


برچسب ها : ایالت خیبر پختون خوا, به رسمیت شناختن اسرائیل, پاکستان و امارات متحده عربی, پاکستان و عربستان سعودی, جماعت اسلامی پاکستان, رژیم صهیونیستی, سناتور مشتاق احمد خان,

سناتور مشتاق احمد خان امیر حزب جماعت اسلامی در خیبر پختون خوا با انتقاد از تصمیم امارات متحده عربی و عربستان سعودی در به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی این دو کشور را خاین خواند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سناتور مشتاق احمد خان امیر حزب جماعت اسلامی در خیبر پختون خوا با انتقاد از تصمیم امارات متحده عربی و عربستان سعودی در به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی این دو کشور را خاین خواند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سناتور مشتاق احمد خان امیر حزب جماعت اسلامی خیبر پختون خوا طی سخنانی در جمع اعضای حزب جماعت اسلامی در شهر تالاش ایالت خیبر پختون خوا ابراز داشت: امارات متحده عربی و عربستان سعودی با پذیرفتن اسرائیل نقش میر جعفر و میر صادق( از چهره های تاریخی خائن و وطن فروش در شبه قاره هند) را ایفا کردند.

وی افزود: اسرائیل کشوری تروریست که دستانش به خون فلسطینیان آلوده است، مسجد الاقصی جگرگوشه ماست و ما هیچگاه از آن دست برنخواهیم داشت، اگر ملت مسلمان مسجد اقصی را به فراموشی بسپارند، مقامات مقدسه مدینه و مکه نیز در خطر خواهند بود.

سناتور مشتاق احمد خان تاکید کرد: کشور پاکستان و حزب جماعت اسلامی با یک هدف مشترک تشکیل شده اند و جماعت اسلامی در حال اجرای سیره پیامبری با هدف پیاده سازی نظام اسلامی و برپایی دین در پاکستان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تمامی احزاب اپوزیسیون و حزب حاکم از یک گروه می باشند و در حزب حاکم نیز افراد وابسته به مافیای شکر، آرد، بنزین و گازوئیل حضور دارند گفت: حزب جماعت اسلامی با سیاست های خاص و تحت بستر مخصوص به خود جنبش ضد دولتی را به راه انداخته است.

ارسال نظر

 
1