خبر فوری

 
 
سناتور شیرین رحمن: طی یک ماه گذشته 20 واقعه ترور شیعه رخ داده است
کد خبر :1705001233

13:07 1399/06/29


برچسب ها : ترور شیعه, تفرقه افکنی, حزب مردمی پاکستان, سپاه صحابه, سناتور شیری رحمان, شیعه, شیعه سنی, گروه ممنوعه,

خانم شیرین رحمن سناتور حزب مردمی پاکستان PPP روز گذشته طی سخنرانی در پارلمان ضمن ابراز نگرانی از روند جاری جنبش منظم علیه شیعیان و ترور شیعیان، ابراز داشت که طی یک ماه اخیر 20 واقعه ترور شیعه رخ داده است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| خانم شیرین رحمن سناتور حزب مردمی پاکستان PPP روز گذشته طی سخنرانی در پارلمان ضمن ابراز نگرانی از روند جاری جنبش منظم علیه شیعیان و ترور شیعیان، ابراز داشت که طی یک ماه اخیر 20 واقعه ترور شیعه رخ داده است، از وزیر کشور می خواهم تا گزارش مفصلی در این رابطه به پارلمان ارائه کند. وی افزود: می خواهم توجه پارلمان و دولت را به سمت موضوع مهم و حساسی جلب کنم که موج مهمی تحت برنامه از پیش تعیین شده علیه شیعیان در کشور راه افتاده است، در کشور افراد شیعه هدف ترور قرار می گیرند و روش افراط گرایی در پاکستان حساس و خطرناک است.

 

 

سناتور شیرین رحمن افزود: گروه های ممنوعه در سراسر کشور مشغول راه اندازی راهپیمایی و اجتماعات هستند که این امر باعث بروز نگرانی و ترس بین افراد اقلیت های دینی شده است، دولت باید در این رابطه بیانیه استراتژی صادر کند. اقدامات فرقه گرایانه در کشور درحال افزایش هستند که دولت باید این روند خطرناک را کنترل کند، برنامه اقدام ملی چه شد؟ وی بر لزوم اقدام جدی در وضعیت کنونی تاکید کرد وافزود: باید پیام مستقیمی به گروه های ممنوعه داده شود که این بخشی از برنامه اقدام ملی بود، ما نمی توانیم در این رابطه خاموش باشیم. تمامی شهروندان از حقوق حفاظت برخوردار هستند، بنابراین دولت موظف به اطمینان بخشی از حفاظت از شهروندان است.

ارسال نظر

 
1