خبر فوری

 
 
سناتور ساجد میر: به هیچ کشور همسایه ای اجازه خرابکاری در کشور را نخواهیم داد
کد خبر :1720926951

21:40 1399/06/23


برچسب ها : افراد تکفیری, شیعه,

سناتور پروفسور ساجد میر رهبر جمعیت اهل حدیث مرکزی پاکستان طی سخنرانی در چهلمین کنفرانس سالانه "فضائل صحابه" در میدان بیگم لاهور گفت: به هیچ کشور همسایه اجازه خرابکاری در داخل کشور را نخواهیم داد.


لاهور : به گزارش راز نیوز| سناتور پروفسور ساجد میر رهبر جمعیت اهل حدیث مرکزی پاکستان طی سخنرانی در چهلمین کنفرانس سالانه "فضائل صحابه" در میدان بیگم لاهور با بیان اینکه حملات علیه ناموس پیامبر (ص) و ناموس اصحاب قابل قبول نیست، گفت: تلاش ها برای اصلاح قوانین وضع شده علیه قادیانی ها را تحمل نخواهیم کرد و درصورتیکه دولت مرتکب چنین عملی شود، تظاهراتی به مراتب شدید تر از سال 1974 را به راه خواهیم انداخت. قدرت های دینی با اتحاد باید به مبارزه با دشمنان اسلام بپردازند، اصحاب پیامبر (ص) و اهلبیت (ع) ستاره های درخشان دین اسلام هستند که ما از ناموس این ستاره ها دفاع خواهیم کرد. نیاز وضع قوانین برای دفاع از ناموس اصحاب بیش از پیش افزایش یافته و به هیچ کشور همسایه اجازه خرابکاری در داخل کشور را نخواهیم داد. در صفوف دولت فعلی، عناصر فرقه ای دارای مقامات بالایی هستند که فعالیت های آنان نگران کننده است.

وی اظهار داشت که عناصر فرقه ای از خارج حمایت می شوند که دولت باید چنین عناصری را ریشه کن کند. پس از مدتی طولانی فضای امن و صلح در کشور ایجاد شده است که برخی عناصر دوست ندارند؛ برای گسترش نفرت مذهبی به ناموس شخصیت های مقدس حمله و به سیدنا ابوبکر، سیدنا ابوسفیان و سیدنا امیر معاویه توهین کردند تا کشور با نا امنی مواجه شود درحالیکه ما افراد صلح دوستی هستیم. ما از نهاد ها می خواهیم تا پرونده هایی تحت تروریسم را علیه کسانی که سعی در برهم زدن آرامش محرم کردند را تشکیل داده و آنها را در دادگاه های نظامی به نحوی محاکمه کنند تا درس عبرتی برای دیگران باشند.  

ارسال نظر

 
1