خبر فوری

 
 
سناتور رحمن ملک : نقطه عطفی میان اسلام و تروریسم وجود ندارد
کد خبر :1081258595

21:58 1397/12/26


برچسب ها : اسلام هراسی, پاکستان, غرب, نیوزیلند,

سناتور حزب پیپلزپارتی پاکستان " رحمن ملک " با حضور در منزل شهید هارون محمود از قربانیان حادثه تروریستی نیوزیلند و ابراز همدردی با خانواده داغدار، گفت : کلمه اسلام هراسی، امنیت جهانی را به خطر انداخته است.


 

به گزارش راز نیوز، سناتور حزب پیپلزپارتی و وزیر پیشین کشور پاکستان " رحمن ملک " با حضور در منزل شهید هارون محمود از قربانیان حادثه تروریستی نیوزیلند و ابراز همدردی با خانواده داغدار، پیام تسلیت رئیس حزب بلاول بوتو را نیز به خانواده رساند و گفت : پیپلزپارتی آماده برای انجام هرگونه کمکی در زمینه بازگرداندن اجساد به کشور است. کلمه اسلام هراسی، امنیت جهانی را به خطر انداخته است.

سناتور رحمن ملک طی گفتگو با رسانه ها، اسلام را دین کامل خواند و از جهان خواستار اعمال ممنوعیت در رابطه با استفاده از لفظ " اسلام هراسی " شد و گفت : شهدای مسلمان شهر نیوزیلند به چه گناهی به قتل رسیدند؟ تروریسم هیچ دینی ندارد، در همه حال اقدامات تروریستی را باید محکوم کرد. وی با ابراز تشکر از نخست وزیر نیوزیلند برای ابراز همدردی با جامعه مسلمانان، از آمادگی لازم حزب پیپلزپارتی برای انجام نقش در زمینه بازگرداندن اجساد به پاکستان گفت و ابراز داشت که تمامی مقامات نیز آماده همکاری در این زمینه هستند.
رحمن ملک در ادامه بیانات خود با افشای حقایق، جهان غرب را متهم به ایجاد گروه های افراطی و جنگجو در افغانستان کرد و خاطر نشان کرد ، درحالی که غرب گروه های تروریستی همچون القاعده ، طالبان و داعش را ایجاد کرده است ، هم اکنون خود باید آنها را نابود کند. آیا تنها مسلمانان باید با تروریسم مبارزه کنند؟ تروریسم در هر نژاد و ملتی وجود دارد، اسلام هیچ گونه نقطه عطفی با تروریسم ندارد. همه باید با همکاری همه جانبه با تروریسم مبارزه کنند. وی همچنین از ارائه پیش نویسی به مجلس سنای پاکستان در زمینه اعمال ممنوعیت برای استفاده از لفظ " اسلام هراسی " در دنیا خبر داد و از دولت خواستار افزایش امنیت کلیساها شد.

ارسال نظر

 
1