خبر فوری

 
 
سناتور رحمن ملک: افزایش نفرت فرقه ای در کشور بسیار نگران کننده است
کد خبر :464471207

14:23 1399/06/29


برچسب ها : PPP, پاکستان, تروریست, تروریسم, تفرقه افکنی, توطئه, حزب مردمی پاکستان, دسیسه, سپاه صحابه, سناتور رحمن ملک, شیعه, شیعه و سنی, گروه ممنوعه, هند,

سناتور رحمن ملک در محوطه بیرونی پارلمان در گفتگو با اصحاب رسانه، افزایش نفرت فرقه ای در پاکستان را بسیار نگران کننده خواند و با بیان اینکه به هیچ وجه نفرت فرقه ای قابل قبول نیست، گفت: باید هوشیار بود و شرارت دشمن را درک کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سناتور رحمن ملک در محوطه بیرونی پارلمان در گفتگو با اصحاب رسانه، افزایش نفرت فرقه ای در پاکستان را بسیار نگران کننده خواند و با بیان اینکه به هیچ وجه نفرت فرقه ای قابل قبول نیست، گفت: باید هوشیار بود و شرارت دشمن را درک کرد. وی در ادامه با بیان اینکه گروه های تجمع کننده در اسلام آباد گروه های ممنوعه هستند، گفت باید طی نشستی در مورد صلح و پیشرفت پاکستان صحبت کنیم. حزب مردمی پاکستان  PPP در دور حکومت خود به گروه های ممنوعه اجازه عبور از نقطه صفر را نداده بود. مجوزی که (برای اجتماع گروه ممنوعه) صادر شده است در آینده برای مردم و دولت مشکل ساز خواهد شد. وی سر دادن شعار های شیعه کافر را غیر قانونی و غیر شرعی عنوان کرد و افزود: هیچ کس حق کافر قرار دادن شخص دیگری را ندارد. دسیسه هایی برای ایجاد فساد بین شیعه و سنی در کشور انجام می شود، درحالیکه قانون برخورد با عناصر تفرقه افکن وجود دارد پس می توان با اجرای قانون وضعیت فعلی را کنترل کرد.

سناتور رحمن ملک در ادامه افزود: تبلیغ تقابل و نفرت به نفع هیچ کسی نیست، سبر مینیم مدیر سازمان اطلاعاتی هند "را" از کراچی تا خیبر پختون خوا سفر کرد و در بازگشت یک کتاب چهل صفحه ای نوشت و ابراز داشت برای نابودی پاکستان نیازی به سلاح و بمب اتم نیست، تنها از سلاح های فرقه ای و زبان استفاده کنید. هند با استفاده از سلاح زبانی، پاکستان شرقی (بنگلادش) را از ما جدا کرد و افزایش تفرقه افکنی های اخیر نیز توطئه ای از سوی دشمنان پاکستان است. نباید تنها به خاطر سخنرانی یک فرد، کل مذهب را هدف تهاجم قرار داد. قانون موجود است و با فرد خاطی باید مطابق با قانون برخورد شود. سناتور در ادامه گفتگوی مطبوعاتی از مردم خواست تا اجازه ندهند دشمن در نیت های شیطانی خود علیه پاکستان موفق شود. به مردم شیعه و سنی می خواهم بگویم که دشمن تحت توطئه ای طرح ریزی شده قصد تضعیف ما را دارد و این شعار ها توطئه ای از سوی دشمنان است که هوشیاری دولت را می طلبد. سازمان های امنیتی این دسیسه هایی که از دهلی نو شروع شده اند را هرچه سریعتر بررسی کنند. هر مجری که خواستار مصاحبه در رابطه با این دسیسه ها باشد، من آماده ام. پاکستان در حال حاضر هدف جنگ ترکیبی و نیابتی قرار گرفته است و گروه ویژه اقدام مالی FATF نیز بخشی از این جنگ است که دیروز ملت را از هم جدا کرد. درخواست های اف ای تی اف بخشی از "دو مور" است که هر رئیس جمهور آمریکایی آن را ابراز می دارد.

ارسال نظر

 
1