خبر فوری

 
 
سمیع ابراهیم: ملت ایران، ملتی است که قدرتی جز ذکر نام خداوند، پیامبر اکرم و حیدر کرار ندارد
کد خبر :849431238

16:53 1398/03/02


برچسب ها : آمریکا, ایران, ایمان, پاکستان, شیعه,

سمیع ابراهیم از تحلیل گران امور سیاسی در شبکه خبری "بول" گفت: ملت ایران، ملتی است که قدرتی جز ذکر نام خداوند، پیامبر اکرم و حیدر کرار ندارد اما با این وجود درحال آماده شدن برای جنگ با ابرقدرت جهانی است، پس چرا رهبران ما (پاکستان) باوجود قدرت نظامی مقابل دیگر قدرت ها تسلیم می شوند؟


پاکستان: به گزارش رازنیوز، سمیع ابراهیم از تحلیل گران امور سیاسی در شبکه خبری "بول" با اشاره به اقتدار و مقاومت ملت ایران، پس از درخواست پخش کلیپ مداحی حماسی از کربلایی حسین طاهری با عنوان "دنیا شده آماده یک جنگ جهانی" بیان داشت: اکنون قوم و ملتی را به شما نشان دادیم که باوجودیکه بمب اتم ندارند، اما درحال آمادگی برای جنگ با ابرقدرت جهانی هستند که اسرائیل می‌خواهد از طریق این جنگ کشور ایران را نابود سازد، اما این ملت همچنان درحال آماده شدن برای این جنگ است، من در خلوت خود داشتم این ملت را با رهبران و مقامات کشور خود (پاکستان) مقایسه میکردم. چرا باوجود آنکه منابع طبیعی زیادی داریم، ملت ما نیز درکنار رهبران و ارتش خود ایستاده است، نیروی هوایی ما موفق به هدف قرار دادن جنگنده های دشمنان شده است و ما بمب اتم نیز داریم اما چرا باید تسلیم شویم و برخی از مقامات ما مقابل برخی قدرت ها تسلیم شوند؟ ملت ایران، ملتی است که هیچ قدرتی جز جاری کردن نام خداوند، حضرت رسول اکرم و حیدر کرار بر زبانشان ندارند. اما کشور ما باوجود قدرت و دیگر موارد، همچنان درحال تسلیم شدن مقابل قدرت ها و صندوق بین المللی پول IMF است. چرا درخواست های Do more قدرت ها پایان نمی یابد و به ما دستور می دهند که کشمیری ها را تحریم کنیم؟ به ما می‌گویند اگر نزد قدرت ها نرویم خواهیم مرد، آیا این ملت (شیعیان ایران) مرده اند؟
سمیع ابراهیم در ادامه سخنان خود با اشاره به مداحی حماسی اظهار داشت، قوم شیعه می گوید ما حاضر به مبارزه با سنگ نیز هستیم. زمانیکه ایمان انسان قوی باشد بطبع خداوند نیز او را کمک خواهد کرد اما متاسفانه مقامات ما (پاکستان) به دلیل ضعف در ایمان، نفاق و دورویی، انجام داد و ستد با منافع ملی، همت و شجاعتشان تمام شده است.

ارسال نظر

 
1