خبر فوری

 
 
سلیم ماندوی والا: علیه جنایات اسرائیل در فلسطین، سکوت نخواهیم کرد
کد خبر :2092321094

18:21 1399/04/15


برچسب ها : بنیاد فلسطین پاکستان, پاکستان و فلسطین, سلیم ماندوی والا, معاون رئیس مجلس سنا,

سلیم ماندوی والا نایب رئیس مجلس سنای پاکستان در دیدار با هیئت بنیاد فلسطین پاکستان، گفت: پاکستان در برابر مظالم اسرائیل در فلسطین ساکت نخواهد نشست و ما همچنان به حمایت از اهداف فلسطین ادامه می دهیم.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سلیم ماندوی والا نایب رئیس مجلس سنای پاکستان در دیدار با هیئت بنیاد فلسطین پاکستان، گفت: پاکستان همواره از مظلومین حمایت کرده و این از امتیازات پاکستان است که بدون تبعیض نژادی، از ملت های مظلوم در سرتاسر دنیا حمایت کرده است. پاکستان تمامی تلاش های صورت گرفته به منظور حل مسالمت آمیز مسئله فلسطین را ستایش می کند و ما بر ادامه چنین جریانی تاکید می کنیم. وی افزود: صهیونیسم یهودی یک مانع بزرگی در مسیر حل موضوع فلسطین است، درحالیکه تعداد زیادی از مردم یهود که جدای از صهیونیسم اند،  در حال زندگی در کشور های مختلف جهان هستند.

سلیم ماندوی والا طی اشاره به ده ها هزار کارمند سازمان یهودی در ایالات متحده آمریکا موسوم به "نیتوری کارتا" ، گفت: این سازمان از فلسطین حمایت می کند و مخالف صهیونیسم است. وی بر لزوم اطلاع رسانی به مردم پاکستان نسبت به این موضوعات را لازمه جامعه کنونی دانست و افزود: کل جهان از جنایات در جریان اسرائیل در فلسطین نگران است و پاکستان نمی تواند در برابر این مظالم ساکت بنشیند، ما همچنان به حمایت از اهداف فلسطین ادامه می دهیم.

گفتنی است هیئت بنیاد فلسطین پاکستان به رهبری صابر ابو مریم دبیر کل سازمان به همراه قاضی احمد نورانی صدیقی رهبر جمعیت علماء اسلام پاکستان و عضو هیئت امنای سازمان با سلیم ماندوی والا نایب رئیس مجلس سنای پاکستان در منزلش دیدار و گفتگو کردند.

ابو مریم ضمن تشکر و قدردانی از نایب رئیس مجلس سنا، هدف بنیاد فلسطین پاکستان را ابلاغ پیام های درست نسبت به موضوع فلسطین به مردم پاکستان عنوان کرد و افزود: سازمان در این راستا درحال تلاش شبانه روزی است. وی همچنین گزارشی از عملکرد ده ساله سازمان به سلیم ماندوی والا ارائه کرده و ضمن جلب توجه وی نسبت به مسائل روز فلسطین، گفت: قعطنامه ای در زمینه محکومیت طرح توسعه طلبی اسرائیل را در مجلس سنا ارائه کرده و نامه ای از سوی تمامی اعضای مجلس سنا به نهاد های بین المللی و منطقه ای از جمله سازمان ملل متحد ارسال کنید.

قاضی احمد نورانی نیز طی گفتگو در این نشست، مسئله فلسطین را موضوع تمام بشریت دانست و به تصویر کشیدن آن را به عنوان جنگ با هر مذهبی را اقدام نادرست توصیف کرد و اظهار داشت: حمایت از اهداف فلسطین به معنی مخالفت مسلمانان جهان با دین خاصی نیست بلکه تاسیس اسرائیل یک اقدام اشتباهی است؛ بنابراین حق فلسطینی ها،  باید به آنها داده شود و تمامی افرادی که به منظور اقامت به فلسطین آورده شده اند، نیز بازگردانده شوند.

سلیم ماندوی والا در پایان از تلاش های بنیاد فلسطین پاکستان قدردانی کرده و از هرگونه همکاری لازمه با این بنیاد در آینده، ابراز اطمینان کرد.

ارسال نظر

 
1