خبر فوری

 
سلیم ماندوی والا: روابط با آفریقای جنوبی، حائز اهمیت برای پاکستان هستند
کد خبر :1934143594

15:39 1399/03/31


برچسب ها : پاکستان و آفریقای جنوبی,

سلیم ماندوی و الا معاون مجلس سنای پاکستان در دیدار با متوتوزلی کمیساریای عالی آفریقای جنوبی در اسلام آباد، روابط با آفریقای جنوبی را برای پاکستان حائز اهمیت خواند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سلیم ماندوی و الا معاون مجلس سنای پاکستان در دیدار با متوتوزلی کمیساریای عالی آفریقای جنوبی در اسلام آباد، ضمن حائز اهمیت توصیف کردن روابط با آفریقای جنوبی برای پاکستان، ابراز داشت که دو طرف مواضع یکسانی در زمینه امنیت و توسعه در سطح بین المللی دارند. وی در ادامه علاوه بر ابراز اطمینان از همکاری دو طرف در سطح بین المللی، بر لزوم گسترش و تقویت همکاری های دیپلماتیک پارلمانی تاکید و در فواید آن گفت: این همکاری ها باعث نزدیک شدن مردم دو طرف به یکدیگر می شود. وی در این دیدار همچنین از همتایان دو مجلس آفریقای جنوبی خود برای سفر به پاکستان دعوت کرد. رشد روابط تجاری میان دو کشور امری ضروری برای منفعت مردم دو طرف است.

سلیم ماندوی والا در ادامه همچنین خواستار فعال سازی گروه های دوستی سنا برای ارتقاء همکاری های نهادی و کشف فرصت های جدید برای همکاری شد و آرزوی موفقیت برای کمیساریای عالی آفریقای جنوبی کرد و متعهد به نقش آفرینی در زمینه توسعه بیشتر روابط دوجانبه شد.

ارسال نظر

 
1