خبر فوری

 
 
سفیر کوبا در اسلام آباد: شرکت های بیوتکنولوژی کوبایی به دنبال ایجاد کارخانه در پاکستان هستند
کد خبر :1639270814

15:58 1399/12/22


برچسب ها : ایران, بیوتکنولوژی, پاکستان, پاکستان و کوبا, داروسازی, سفیر کوبا,

زیزجی کیرو گونزالیز سفیر کوبا در پاکستان طی سخنرانی در اتاق بازرگانی و صنایع اسلام آباد، گفت: شرکت های بیوتکنولوژی کوبا علاقم مند برای انتقال فناوری جهت سرمایه گذاری در داروسازی به پاکستان ایجاد کارخانه هستند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| زیزجی کیرو گونزالیز سفیر کوبا در پاکستان طی سخنرانی در اتاق بازرگانی و صنایع اسلام آباد، گفت: شرکت های بیوتکنولوژی کوبا علاقم مند هستند فناوری را برای سرمایه گذاری در داروسازی به پاکستان منتقل کنند تا نیاز بازار پاکستان و همچنین ایران، چین، کشورهای آسیای میانه، اروپا، اندونزی، مالزی و سایر کشور ها را تامین کنند. در مرحله نخست، شرکت های دارویی کوبا به دنبال شرکای قابل اطمینان برای ارائه محصولات خود به بازار پاکستان هستند، درحالیکه در مرحله دوم آنها ضمن انتقال تکنولوژی، خواستار ایجاد کارخانه هایی در پاکستان هستند تا تولید دارو در پاکستان انجام شود. به زودی واکسن کووید19 کوبا وارد بازار پاکستان می شود، درحالیکه شرکت های کوبا، فراهم کردن واکسن افراد مبتلا به دیابت در پاکستان را نیز آغاز خواهند کرد.

سفیر کوبا در ادامه گفتگوی خود با اشاره به این نکته که وی درحال تلاش جدی برای واردات برنج، محصولات نساجی، ابزار جراحی و دیگر محصولات از پاکستان است، گفت: تقویت روابط میان بخش های خصوصی پاکستان و کوبا و احیای روابط مردمی میان دوکشور از اولویت های ما است. سرمایه گذاران پاکستانی نیز می توانند با سرمایه گذاری در کوبا، محصولات خود را به بازارهای ایالات متحده، آمریکای جنوبی و شمالی، کارائیب و سایر کشور ها صادر کنند.

سردار الیاس خان رئیس اتاق بازرگانی و صنایع اسلام آباد، در این بین طی سخنرانی خود ضمن اطلاع رسانی از سرمایه گذاری های مشترک و فرصت های بالقوه سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران کوبایی در بخش های مختلف اقتصاد پاکستان، گفت: دو کشور ضمن ایجاد نزدیکی میان بخش های خصوصی، می توانند تجارت دوجانبه را بهبود بخشند، زیرا پاکستان از جهت جغرافیایی در نقطه مهمی واقع شده و دسترسی سرمایه گذاران به چند بازار بزرگ جهانی را فراهم می کند.  

ارسال نظر

 
1