خبر فوری

 
 
سفیر ژاپن در اسلام آباد با وزیر امور خارجه پاکستان دیدار کرد
کد خبر :845069394

16:50 1398/01/20


برچسب ها : پاکستان و ژاپن, سفیر ژاپن, شاه محمود قریشی,

سفیر ژاپن در اسلام آباد در ادامه دیدارهای خود با مقامات پاکستان، با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: سفیر ژاپن در اسلام آباد در ادامه دیدارهای خود با مقامات پاکستان، با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش راز نیوز کونیونوری مستودا سفیر ژاپن در اسلام آباد با حضور در دفتر وزارت خارجه پاکستان با شاه محمود قریشی دیدار نمود، دو طرف در این دیدار در خصوص روابط و مناسبات دوجانبه و موضوعات منطقه به رایزنی پرداختند.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار اظهار داشت: ژاپن همواره در زمینه های مختلف به همکاری با اسلام آباد جهت پیشرفت و آبادانی پرداخته است.

وی با تاکید بر مستحکم نمودن روابط اقتصادی پاکستان و ژاپن خاطر نشان کرد: اسلام آباد اهمیت بسیاری برای روابط خود با توکیو قائل است، ژاپن شریک بزرگ اقتصادی پاکستان است و در زمینه های مختلف توسعه و آبادانی پاکستان همکاری نموده است.

سفیر ژاپن در این دیدار در خصوص سفر قریب الوقوع شاه محمود قریشی بنابر دعوت وزیر امور خارجه ژاپن به گفتگو پرداخت.

وی افزود: با سفر شاه محمود قریشی به ژاپن روابط دو کشور بیش از پیش مستحکم خواهد شد و فرصت های مناسبی برای گفتگو جهت گسترش روابط و همکاری میان دو طرف در زمینه های سیاسی، اقتصادی و آموزشی ایجاد خواهد شد.

سفیر ژاپن با اطمینان بخشی به وزیر امور خارجه پاکستان در خصوص همکاری کامل با پاکستان افزود: ما در ژاپن منتظر حضور شما خواهیم بود.

ارسال نظر

 
1