خبر فوری

 
 
سفیر پاکستان استوارنامه خود را تقدیم رئیس جمهور اتریش نمود
کد خبر :629162850

10:14 1399/07/10


برچسب ها : آفتاب احمد کوکر, پاکستان و اتریش, رئیس جمهور اتریش, سفیر پاکستان,

آفتاب احمد کوکر سفیر جدید پاکستان در وین، در دیدار با الکساندر فان دیر بلن رئیس جمهور اتریش استوارنامه خود را تقدیم وی نمود.


 

وین: به گزارش راز نیوز| آفتاب احمد کوکر سفیر جدید پاکستان در وین، در دیدار با الکساندر فان دیر بلن رئیس جمهور اتریش استوارنامه خود را تقدیم وی نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، آفتاب احمد کوکر سفیر جدید پاکستان در وین با حضور در  هاف‌بورگ کاخ ریاست جمهوری اتریش با الکساندر فان دیر بلن دیدار کرد.

سفیر پاکستان با تقدیم استوارنامه خود به رئیس جمهور اتریش، پیام دوستانه رئیس جمهور و نخست وزیر پاکستان را به وی ابلاغ نمود.

وی در جریان این دیدار برای توسعه مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و وین و گسترش همکاری های دو کشور اعلام آمادگی نشان داد.

الکساندر فان دیر بلن رئیس جمهوری اتریش نیز در جریان این دیدار اظهار داشت: فرصت های ویژه و متعددی برای توسعه همکاری های دو کشور در بخش های مختلف انرژی، اقتصاد و آموزش عالی وجود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اقدامات نخست وزیر پاکستان برای مقابله با تغییرات موسمی و اقلیمی و سیاست های وی در مقابله با شیوع ویروس کووید-19 و اقدامات صورت گرفته در این زمینه تمجید نمود.

لازم به ذکر است آفتاب احمد کوکر پیش از این معاونت بخش آمریکا در وزارت امور خارجه پاکستان را بر عهده داشت، وی همچنین سابقه خدمت به عنوان سفیر پاکستان در بیروت و مقام ارشد سرکنسولگری این کشور در جده عربستان سعودی را نیز در کارنامه خود دارد، نماینده دائم پاکستان در مقر سازمان ملل متحد در ژنو از دیگر سمت های دیپلماتیک وی طی سال های گذشته می باشد.

ارسال نظر

 
1