خبر فوری

 
سفیر قطر: به همکاری همه جانبه خود با پاکستان ادامه می دهیم
کد خبر :1231140413

14:42 1399/07/02


برچسب ها : اسد قیصر, پاکستان و قطر, سخنگوی مجلس ملی, سفیر قطر, قطر,

شیخ سعود بن عبدالرحمن بن فییصل الثانی سفیر قطر طی دیدار با اسد قیصر سخنگوی مجلس ملی پاکستان، در مورد روابط دوجانبه، امور مهم منطقه ای به گفتگو پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شیخ سعود بن عبدالرحمن بن فییصل الثانی سفیر قطر طی دیدار با اسد قیصر سخنگوی مجلس ملی پاکستان، در مورد روابط دوجانبه، امور مهم منطقه ای به گفتگو پرداخت.

رئیس مجلس ملی پاکستان در این دیدار ضمن اظهار اهمیت روابط با قطر برای پاکستان، خاطر نشان کرد که قطر همواره در برهه های دشوار و حساس به کمک پاکستان شتافته است و پاکستان خواستار گسترش هرچه بیشتر روابط پارلمانی و دوجانبه با قطر است.

وی افزود: دو کشور با تبادل هیئت های پارلمانی می توانند از تجربیات یکدیگر استفاده کنند، پاکستان به دنبال مشارکت با قطر براساس اولویت توسعه منطقه ای، تجارت، انرژی و ثبات اقتصادی است. سی پیک باعث گشایش مسیر های جدید توسعه منطقه و ایجاد فرصت های شغلی می شود.

شیخ سعود بن عبدالرحمن سفیر قطر نیز متقابلا با اشاره به اهمیت روابط با پاکستان برای قطر، از عزم قطر برای ادامه همکاری ها در تمامی بخش ها گفت و افزود: قطر به همراه بخش انرژی، خواستار گسترش سرمایه گذاری خود در دیگر بخش ها نیز است. قطر به همکاری کامل خود با پاکستان در مورد ثبات اقتصادی نیز ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

 
1