خبر فوری

 
 
سفیر عربستان سعودی: می خواهیم پاکستان را به عنوان یک کشور درحال توسعه سریع ببینیم
کد خبر :1217415537

17:02 1399/10/20


برچسب ها : اتاق بازرگانی و صنایع اسلام آباد, پاکستان و عربستان سعودی, تجارت, سفیر عربستان سعودی, نواف بن سعید المالکی,

نواف سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد با حضور در اتاق بازرگانی و صنایع اسلام آباد طی گفتگو با جامعه تجار و مقامات، اظهار داشت که می خواهیم پاکستان را به عنوان یک کشور درحال رشد و توسعه سریع ببینیم.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نواف سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد با حضور در اتاق بازرگانی و صنایع اسلام آباد طی گفتگو با جامعه تجار و مقامات، با بیان اینکه می خواهیم پاکستان را به عنوان یک کشور درحال رشد و توسعه سریع ببینیم، گفت: برای آن ضروری است تا جوانب مثبت پاکستان به منظور جذب سرمایه گذاران خارجی، مطرح و برجسته سازی شوند.

سفیر عربستان سعودی درجریان سخنرانی خود، گفت: عربستان سعودی به دنبال افزایش روابط اقتصادی و سرمایه گذاری با پاکستان است، پاکستان ظرفیت بالایی برای رشد اقتصادی دارد. رسانه های پاکستان با برجسته سازی نکات مثبت، باید سعی کنند تصور اشتباهی که در اذهان بین المللی جای گرفته است را برطرف کنند.

سردار الیاس خان رئیس اتاق بازرگانی و صنایع پاکستان طی سخنرانی خود در این بین، با اظهار اینکه روابط خوبی میان دو کشور پاکستان و عربستان سعودی برقرار هستند، حجم تجاری به ارزش نزدیک به 3.5 میلیارد دلار را کمتر از ظرفیت های موجود فیمابین عنوان کرد و بر ضرورت افزایش تاکید کرد. وی افزود: تجارت محصولات دو کشور کم است که باید تعداد محصولات را افزایش داد. بسیاری از محصولات پاکستان باکیفیت بالا از جمله محصولات غذایی حلال، داروها، منسوجات، ابزار جراحی، برنج، میوه ها، لبنیات، کالاهای ورزشی، محصولات چرمی، خدمات مالی، خدمات بیمه و فناوری اطلاعات و دیگر محصولات هستند که می توانند محبوبیت خوبی در بازار عربی به دست آورند، عربستان سعودی نیز باید روی واردات این محصولات از پاکستان تمرکز کند.

ارسال نظر

 
1