خبر فوری

 
سفیر عربستان سعودی با وزیر کشور پاکستان دیدار کرد
کد خبر :829011791

17:32 1400/01/18


برچسب ها : پاکستان, پاکستان و عربستان, پاکستان و عربستان سعودی, سفیر عربستان, سفیر عربستان سعودی, شیخ رشید, شیخ رشید احمد, عربستان سعودی, نواف بن سعید المالکی, وزیر کشور, وزیر کشور پاکستان,

نواف سیعد المالکی سفیر عربستان سعودی با شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان دیدار و درباره کشته شدن دیپلمات سعودی در خاک پاکستان در سال 2011 به بحث و گفتگو پرداخت.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | نواف سیعد المالکی سفیر عربستان سعودی با شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان دیدار کرد.

شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان در دیدار با سفیر عربستان سعودی ابراز داشت که روابط پاکستان و عربستان سعودی بر پایه برادری و عشق است و هیچ تلاش شرورانه ای برای برهم زدن روابط بین دو کشور نمی تواند موفقیت آمیز باشد.

بر اساس بیانیه ای که از طرف وزارت کشور صادر شد آمده است که در این دیدار موضوعات مورد علاقه متقابل از جمله روابط پاکستان و عربستان سعودی و ادعای کشته شدن دیپلمات سعودی در کراچی در سال 2011 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر کشور پاکستان در این باره گفت که کشته شدن یک دیپلمات سعودی در پاکستان بدترین اقدام تروریستی بود که ظاهراً انگیزه حادثه این بود که روابط پاکستان و عربستان سعودی را خراب کند، متهمان در این حادثه تروریستی قادر به فرار از قانون نخواهند بود و متهمان مجازات خواهند شد.

شیخ رشید احمد ابراز داشت که هرگونه تلاش ناصحیح برای برهم زدن روابط پاکستان و عربستان سعودی نمی تواند موفق آمیز باشد. روابط پاکستان و عربستان سعودی بر پایه برادری و عشق متقابل است، رابطه اعتماد بین مردم دو کشور برقرار است.

شایان ذکر است در این دیدار یوسف نسیم کهوکهر معاون وزیر کشور نیز حضور داشت.

ارسال نظر

 
1