خبر فوری

 
 
سفیر شهر واتیکان با وزیر اطلاع رسانی و رسانه پاکستان دیدار کرد
کد خبر :1688421700

11:12 1400/08/28


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و ایتالیا, پنجاب, جنگ رسانه ای, دیدار, رم, سفیر شهر واتیکان, فواد چودری, وزیر اطلاع رسانی و رسانه,

کریستف ال کاسیس سفیر شهر واتیکان با فواد چودری وزیر اطلاع رسانی و رسانه پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | کریستف ال کاسیس سفیر شهر واتیکان با فواد چودری وزیر اطلاع رسانی و رسانه پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

وزیر اطلاع رسانی و رسانه پاکستان طی این دیدار گفت: گروه های ممنوعه در حال استفاده از رسانه های اجتماعی هستند و ما باید با همکاری یکدیگر برای جلوگیری از خبرهای دروغین و جعلی اقدام کنیم.

وی افزود: جنگ رسانه ای جایگزین جنگ های سخت با استفاده از سلاح های جنگی شده و نیاز به اقدامات هماهنگ برای مبارزه با آن وجود دارد.

وی گفت: برخی از کشورهای مخالف در حال استفاده از رسانه ها به عنوان سلاح بوده و سازمان ملل باید چارچوبی برای جلوگیری از انتشار اخبار جعلی در رسانه ها ایجاد کند.

وی همنچنین گفت: در گذشته وسایل ارتباطی مورد استفاده نبود اما با گذشت زمان اخبار به سرعت منتشر می شود و جلوگیری از انتشار تبلیغات جعلی یک چالش بزرگ برای دنیا است. دولت ها می توانند رسانه های اصلی را کنترل کنند اما گروه های ممنوعه در حال استفاده از رسانه های اجتماعی هستند.

ارسال نظر

 
1