خبر فوری

 
 
سفیر روسیه: مسکو از عضویت دائم هند در شورای امنیت سازمان ملل حمایت می کند
کد خبر :1904691515

12:36 1401/11/17


برچسب ها : دهلی نو, روابط دوجانبه, شورای امنیت سازمان ملل متحد, مسکو, هند و روسیه,

دنیس علیپوف سفیر روسیه در دهلی نو طی سخنرانی در نشست شورای امور جهانی هند-گفتگوی شورای روسیه گفت: مسکو از عضویت دائم هند در شورای امنیت سازمان ملل متحد حمایت می کند.


دهلی نو: به گزارش راز نیوز| دنیس علیپوف سفیر روسیه در دهلی نو طی سخنرانی در نشست شورای امور جهانی هند-گفتگوی شورای روسیه با بیان اینکه مسکو از عضویت دائم هند در شورای امنیت سازمان ملل متحد حمایت می کند، گفت: ما ریاست کنونی هند بر گروه جی20 در سازمان همکاری شانگهای را فرصتی برای ترویج موثر دستور کار این انجمن مهم می دانیم و از ایده های مبتنی بر اجماع قدردانی می کنیم.

وی افزود: از موضع هند در پاسخ به چالش های بحران های نوظهور انرژی و غذا و همچنین نیاز به توسعه پایدار، به ویژه در بخش جنوبی جهان حمایت می کنیم. ما درحال کار بسیار نزدیک بر روی موضوعات عمده ای مانند زنجیره تامین، انعطاف پذیری، تامین مالی زیر ساخت ها، تحول دیجیتال، تقویت معماری استارتاپ ها و غیره هستیم که می تواند نقش مهمی در احیای اقتصاد جهانی داشته باشد.

طبق گزارش رسانه های هند، سفیر روسیه همچنین به ایجاد سیستم پرداخت مستقل که به معنای افزایش استفاده از ارزهای ملی است، اشاره کرد.

ارسال نظر

 
1