خبر فوری

 
 
سفیر جدید آمریکا برای پاکستان: بر پاکستان برای اقدام علیه گروه های تروریستی تاکید خواهد شد
کد خبر :528397934

13:44 1400/09/24


برچسب ها : پاکستان, پاکستان و آمریکا, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریسم, جیش محمد, داعش, روابط تجاری, روابط دوجانبه, سفیر آمریکا, گروه القاعده, لشکر طیبه, هند و پاکستان, کمیته روابط خارجی سنای آمریکا,

دونالد آرمن بلوم سفیر جدید معرفی شده آمریکا برای پاکستان طی سخنرانی در کمیته امور خارجه سنا، اظهار داشت: به عنوان یک سفیر بر پاکستان تاکید خواهم کرد تا بدون هیچگونه تبعیضی علیه گروه های تروریستی اقدام کند.


 

واشنگتن: به گزارش راز نیوز| دونالد آرمن بلوم سفیر جدید معرفی شده آمریکا برای پاکستان طی سخنرانی در کمیته امور خارجه سنا، با بیان اینکه به عنوان یک سفیر بر پاکستان تاکید خواهم کرد تا بدون هیچگونه تبعیضی علیه گروه های تروریستی اقدام کند، افزود: پاکستان و آمریکا به صورت مشترک علیه القاعده، داعش و تحریک طالبان پاکستانTTP کار خواهند کرد.

وی افزود: همچنین بر پاکستان تاکید خواهد شد تا علیه جیش محمد و لشکر طیبه نیز اقدام کند، منطقه دیگر نمی تواند متحمل تنش جدیدی باشد، همچنین به همراه این اقدامات، در زمینه کاهش تنش های میان پاکستان و هند نیز فعالیت خواهد شد، برای روابط دوجانبه هردو کشور هند و پاکستان باید کار کنند.

وی افزود: نحوه برخورد پاکستان با اقلیت ها، تصویر این کشور را خراب کرده است، همچنین موضوع حقوق اقلیت ها و آزادی مذهبی نیز برجسته خواهد شد و به پاکستان گفته خواهد شد تا روزنامه نگاران و نمایندگان حقوق بشری را مورد آزار و اذیت قرار ندهند. سفیر نامزد آمریکا، خاطر نشان ساخت که روابط تجاری و اقتصادی با پاکستان، به نفع آمریکا است.

 

 

ارسال نظر

 
1