خبر فوری

 
 
سفیر ایران در پاکستان: پاکستان و ایران باید توطئه های عناصر بین المللی علیه روابط فیمابین را به طور مشترک خنثی کنند
کد خبر :1555449299

15:15 1401/09/10


برچسب ها : اتاق بازرگانی و صنایع کویته, پاکستان و ایران, حسن درویش وند, روابط تجاری, روابط دوجانبه, سرکنسول ایران, سرکنسول ایران در کویته, سفیر ایران, سفیر ایران در پاکستان, سید محمد علی حسینی, مرز مشترک, کویته,

سید محمد علی حسینی سفیر ایران در اسلام آباد در راس یک هیئت به همراه حسن درویش وند سرکنسول ایران در کویته با مقامات اتاق بازرگانی و صنایع کویته دیدار کرد.


کویته: به گزارش راز نیوز| سید محمد علی حسینی سفیر ایران در اسلام آباد در راس یک هیئت به همراه حسن درویش وند سرکنسول ایران در کویته با حضور در اتاق بازرگانی و صنایع کویته QCCI با مقامات این اتاق دیدار و به گفتگو در مورد مسائل دوطرفه پرداخت.

وی طی صحبت در حضور مقامات اتاق بازرگانی و صنایع کویته، با بیان اینکه ما باید تلاش کنیم تا توطئه های نیروهای بین المللی که روابط پاکستان و ایران را مختل می کنند، خنثی کنیم ، اظهار داشت: با ایجاد بازارچه های مرزی و برطرف کردن مشکلات موجود در مسیر صنعت و تجارت، مناسبات دوجانبه تجاری را بیش از پیش مستحکم خواهیم نمود. به زودی نیرو و افسران ایرانی مرتبط به ترمینال تجاری بازارچه تفتان فرستاده خواهند شد.

سفیر با بیان تمایل ایران برای برقراری روابط تجارت آزاد با پاکستان، خاطر نشان ساخت که می خواهیم روابط تجاری مستحکم و دائمی میان پاکستان، ایران و افغانستان جریان داشته باشند.

ارسال نظر

 
1