خبر فوری

 
 
سفیر ایتالیا: روابط دو کشور پاکستان و ایتالیا متعادل هستند
کد خبر :963360265

17:01 1399/08/09


برچسب ها : اسلام هراسی, اعجاز احمد شاه, پاکستان و ایتالیا, سفیر ایتالیا, وزیر کشور پاکستان,

آندرس فراریس سفیر ایتالیا امروز با اعجاز احمد شاه وزیر کشور پاکستان دیدار کرد و گفت: روابط دو کشور پاکستان و ایتالیا متعادل هستند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| آندرس فراریس سفیر ایتالیا امروز با اعجاز احمد شاه وزیر کشور پاکستان دیدار کرد که در این بین بر ضرورت تقویت هماهنگی و مشورت دو کشور تاکید شد و طرفین در مورد فرهنگ و دیگر امور نیز به رایزنی پرداختند.

اعجاز احمد شاه ضمن جویا شدن موضع سفیر ایتالیا در مورد افزایش تدریجی اسلام هراسی، اظهار داشت که سخنان رئیس جمهور فرانسه باعث ایجاد خشم و اندوه در بین تمامی امت مسلمان شده است و این یک موضوع حساسی است که درحال تبدیل شدن به یک مشکل جدی است. وی صبر و تحمل را از ضروریات این زمان برشمرد و گفت: اسلام یک دین مسالمت آمیز است، دین و سایر امور زندگی باید از هرج و مرج و سخنان نفرت انگیز دور باشند. وی افزود: به هرگونه همکاری لازم در رابطه با وزارت کشور ادامه خواهیم داد.

سفیر ایتالیا در این بین با اظهار اینکه روابط ما با پاکستان متعادل هستند و هردو طرف همکاری می کنند، گفت: ما به افراد خود گفته ایم تا در این زمینه محتاط عمل کنند. وی افزود: تعداد قابل توجهی از شهروندان پاکستانی در ایتالیا حضور دارند و روابط دو کشور همواره در مسیر مثبت بوده اند.

ارسال نظر

 
1