خبر فوری

 
 
سفیر آمریکا: آمریکا در مبارزه با کرونا، در کنار پاکستان ایستاده است
کد خبر :1767029859

14:35 1399/01/08


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, کرونا,

پال جانز سفیر ایالات متحده آمریکا در پاکستان در پیام ویدیویی ضمن ابراز همبستگی آمریکا با پاکستان، ابراز داشت که آمریکا در جنگ با کرونا در کنار پاکستان ایستاده و این کشور را در فهرست کشورهای اولویت دار برای عرضه کمک های اضطراری علیه کرونا قرار داده است. همچنین بودجه یک میلیون دلاری نیز برای آزمایشگاه و تشخیص ویروس کرونا به این کشور عرضه خواهد شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| پال جانز سفیر ایالات متحده آمریکا در پاکستان در پیام ویدیویی ضمن ابراز همبستگی آمریکا با پاکستان، ابراز داشت که آمریکا در جنگ با کرونا در کنار پاکستان ایستاده و این کشور را در فهرست کشورهای اولویت دار برای عرضه کمک های اضطراری علیه کرونا قرار داده است. همچنین بودجه یک میلیون دلاری نیز برای آزمایشگاه و تشخیص ویروس کرونا به این کشور عرضه خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت: ایالات متحده در پی درخواست دولت پاکستان، سیستم تهیه کالاهای اساسی ویروس کرونا را وضع کرده است. دو کشور از دیرباز در زمینه مبارزه با چالش های مختلف بهداشتی در سطح جهانی مشارکت هایی داشته اند و بیش از 100 دانشجوی فارغ التحصیل از مرکز کنترل بیماری ها CDC در حال بررسی علل بیماری کرونا در ایالات گلگت بلتستان و پنجاب هستند. به دولت ایالت سند مبلغ 18 میلیون دلار به منظور تشکیل انستیتوی علوم پزشکی در منطقه جیکب آباد پرداخت کرده ایم در حالی که 13 آمبولانس مدرن نیز به ایالت خیبر پختون خوا ارائه خواهیم کرد.

پال جانز تصریح داشت که ویروس کرونا علاوه بر شهروندان پاکستانی در این کشور، بر شهروندان آمریکایی نیز تاثیر می گذارد که از شهروندان آمریکایی مقیم پاکستان خواستاریم تا در برنامه "توسعه مسافر هوشمند" ثبت نام کنند. در ماموریت ایالات متحده آمریکا اقدامات پیشگیرانه ای برای جلوگیری از ابتلا به کرونا انجام می دهیم، برخی از کارمندان ما موقتا به آمریکا منتقل می شوند اما خدمات سفارت آمریکا از طریق وب سایت محدود به ویزاهای اضطراری و امور شهروندان آمریکا ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1