خبر فوری

 
سفرای کشورهای مختلف استوارنامه خود را به رئیس جمهور پاکستان ارائه کردند
کد خبر :398279896

17:23 1399/10/30


برچسب ها : استوارنامه, ایرلند, بلاروس, پاکستان, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور پاکستان, سفیر, مالی, نپال, کره, کوزوو,

سفرای مقیم کشور های کره، نپال، بلاروس و غیرمقیم کشورهای ایرلند، کوزوو، مالی و سیرالئون استوارنامه های خود را طی دیدار های جداگانه با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان، ارائه کردند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفرای مقیم کشور های کره، نپال، بلاروس و غیرمقیم کشورهای ایرلند، کوزوو، مالی و سیرالئون استوارنامه های خود را طی دیدار های جداگانه با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان، ارائه کردند.

رئیس جمهور پاکستان در این بین ضمن عرض تبریک به سفرای کشورها، ابراز امیدواری کرد که سفرا نقش موثر خود در تقویت روابط تجاری و فرهنگی فیمابین را ایفا خواهند نمود. وی افزود: پاکستان به دنبال تقویت روابط تجاری، سرمایه گذاری، فرهنگی و دفاعی با کشور های دوست است و رتبه جهانی پاکستان در زمینه سهولت انجام تجارت به طرز چشمگیری بهبود یافته است.

دکتر عارف علوی ضمن تاکید بر ضرورت استفاده سرمایه گذاران از سیاست های تجارت دوست پاکستان، اظهار داشت که پاکستان در راستای سیاست "تعامل با آفریقا" درحال ارتقاء روابط خود با کشورهای آفریقایی و آماده برای همکاری تکنیکی در همه زمینه ها با کشور های آفریقایی است. وی همچنین گزارشی از جنایات در حال جریان هند علیه مردم مظلوم کشمیر نیز به سفرای کشورهای مختلف ارائه کرد و خواستار نقش آفرینی جامعه جهانی در زمینه پایان دادن هند به اقدامات نقض صریح حقوق بشر شد.

ارسال نظر

 
1