خبر فوری

 
سفر یک هیئت عالی رتبه پاکستان به سرزمین‌های اشغالی برای مذاکرات محرمانه با صهیونیست‌ها
کد خبر :642889093

16:05 1401/06/29


برچسب ها : احمد قریشی, اورشلیم پست, به رسمیت شناختن اسرائیل, پاکستان و اسرائیل, پاکستان و رژیم صهیونیستی, پرویز مشرف, رئیس جمهور رژیم صهیونیستی, رژیم صهیونیستی, رسانه های اسرائیل,

تنها چند ماه پس از سفر گروهی از اتباع آمریکایی پاکستانی‌الاصل به سرزمین‌های اشغالی، گزارش‌های تأیید شده از سفر یک هیئت دیگر پاکستانی به اسرائیل برای انجام مذاکرات سری با مقامات رژیم صهیونیستی حکایت دارد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| تنها چند ماه پس از سفر گروهی از اتباع آمریکایی پاکستانی‌الاصل به سرزمین‌های اشغالی، گزارش‌های تأیید شده از سفر یک هیئت دیگر پاکستانی به اسرائیل برای انجام مذاکرات سری با مقامات رژیم صهیونیستی حکایت دارد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، روزنامه اورشلیم پست به نقل از شبکه تلویزیونی i24 news اسرائیل نوشت: یک هیئت 9 نفره پاکستانی_آمریکایی به سرپرستی نسیم اشرف وزیر اسبق پاکستان در دولت پرویز مشرف به سرزمین‌های اشغالی قدس سفر کرده‌اند.

طبق این گزارش، هیئت پاکستانی مذکور در جریان سفر خود به اسرائیل از نقاط مختلف این سرزمین بازدید داشته است و دیدار با اسحاق هرتزوگ رئیس جمهور رژیم صهیونیستی در اواخر هفته جاری از جمله برنامه این هیئت پاکستان در این سفر خواهد بود.

در ادامه این گزارش آمده است در این هیئت پاکستانی یک روزنامه نگار ساکن کراچی نیز حضور دارد.

لازم به ذکر است پیش از این در ماه ژوئن سال جاری سفر احمد قریشی روزنامه نگار سرشناس پاکستانی به سرزمین‌های اشغالی جنجال گسترده‌ای در محافل سیاسی و رسانه‌ای پاکستان برپا کرد و بنا بر گفته‌ها وی از میزبانی برنامه تلویزیونی در شبکه دولتی پاکستان محروم گردید.

اورشلیم پست همچنین در ادامه این گزارش خود از سفر هم‌زمان هیئت عالی رتبه پرجمعیت‌ترین کشور مسلمان جهان یعنی اندونزی به سرزمین‌های اشغالی قدس خبر می‌دهد.

مجموعه‌ای از بیانیه‌ها، دیدارها و گزارش‌های منتشر شده در ماه‌های آخر سال 2021 میلادی نشان دهنده تعمیق روابط میان اندونزی و اسرائیل برای گسترش همکاری‌ها در زمینه تجارت و گردشگری است.

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا نیز در دیدار با مقامات اندونزی در جریان سفر به جاکارتا در ماه دسامبر موضوع عادی سازی روابط دیپلماتیک میان اندونزی و اسرائیل را مطرح کرد.

بخوانید: افشاگری خبرنگار پاکستانی پیرامون اقدامات دولت اسبق برای برقراری روابط با رژیم صهیونیستی

 

ارسال نظر

 
1