خبر فوری

 
 
سفر یک روزه نخست وزیر پاکستان به شهر لاهور
کد خبر :1250185067

16:11 1397/07/14


برچسب ها : اطلاعات پاکستان, پنجاب, لاهور, نخست وزیر پاکستان,

نخست وزیر پاکستان عمران خان طی سفری 1 روزه فردا به لاهور خواهد رفت. وی طی این سفر خود اجلاس اعضای مجلس ایالتی و رهبران احزاب را رهبری خواهد کرد.


اسلام آباد : نخست وزیر پاکستان عمران خان طی سفری 1 روزه فردا به لاهور خواهد رفت. وی طی این سفر خود اجلاس اعضای مجلس ایالتی و رهبران احزاب را رهبری خواهد کرد.

براساس گزارش، نخست وزیر پاکستان عمران خان فردا (یک شنبه) طی سفری یک روزه به لاهور رفته و اجلاس نمایندگان مجلس ایالتی و رهبران احزاب را رهبری کرده و آن را برگزار خواهد کرد. در این اجلاس نخست وزیر پاکستان، برنامه 100 روزه دولت برای سیستم شهری و ساخت و ساز های غیر قانونی را بررسی خواهد کرد.

این درحالی است که وی از فرماندار شهر لاهور و وزیر ارشد ایالت پنجاب نیز درخواست ارائه گزارشی از وضعیت فعلی پنجاب خواهد شد. گفتنی است که رهبران احزاب نیز نخست وزیر را از وضعیت انتخابات ضمنی آگاه خواهند کرد.

لازم به ذکر است که این سومین سفر نخست وزیر پاکستان به لاهور خواهد بود.

گفتنی است که نخست وزیر پاکستان در سفر سابق خود درتاریخ 23 سپتامبر به لاهور اجلاس را رهبری کرده و گفته بود، با انتقال اختیارات به طبقات پایین تر، مردم با اختیار خواهند شد. در دفتر وزیر ارشد ایالت پنجاب باید بخشی به عنوان شکایات مردمی بنا شود، تا از این طریق نمایندگان مردم به راحتی بتوانند به شکایات مردم رسیدگی کنند.

ارسال نظر

 
1