خبر فوری

 
سفر کوتاه عمران خان و قمر جاوید باجوا به میرانشاه
کد خبر :1381284432

14:37 1397/09/05


برچسب ها : ارتش, پاکستان, نخست وزیر,

نخست وزیر پاکستان عمران خان در سفری یک روزه به منطقه میرانشاه در وزیرستان شمالی رسید.


نخست وزیر پاکستان عمران خان در سفری یک روزه به منطقه میرانشاه در وزیرستان شمالی رسید. طبق گزارش بخش روابط عمومی ارتش پاکستان، نخست وزیر پاکستان عمران خان در سفر کوتاه خود به منطقه میرانشاه رسید. گفتنی است وزیر ارشد ایالت خیبر پختون خوا محمود خان ، وزیر دفاع پرویز ختک و رئیس کل ارتش پاکستان قمر جاوید باجوا نیز به همراه وی در این سفر حضور دارند. طبق گفته رئیس بخش روابط عمومی ارتش پاکستان ،در این سفر به نخست وزیر و رئیس کل ارتش توضیحاتی در رابطه با وضعیت امنیت ارائه شد. علاوه بر آن در رابطه با عملیات در حال جریان و مبارزه با تروریسم نیز توضیحاتی ارائه کردند.

قابل ذکر است که علاوه بر توضیحات فوق به عمران توضیحاتی در رابطه با خانه دار کردن افراد بی خانمان و پروژه های اجتماعی و توسعه نیز ارائه داده شد.

ناگفته نماند، نخست وزیر پاکستان از ترمینال غلام خان نیز دیدن خواهند کرد، علاوه بر آن وی از عملکرد و پیشرفت نصب سیم خاردار در منطقه مرزی پاکستان و افغانستان نیز دیدن خواهد کرد. به گفته رئیس بخش روابط عمومی ارتش پاکستان ،عمران خان خطاب به برخی قبائل سخنرانی نیز ایراد خواهند کرد.

 

 

خبر تکمیلی :

عمران خان در سخنرانی خود خطاب به سران قبائل وزیرستان گفت : پاکستان متحمل خسارت زیادی در رابطه با جنگ تحمیلی شده است، نیروهای اطلاعاتی و امینتی پاکستان با شجاعت تمام در این جنگ مبارزه کردند، و مردم قبائلی نیز با جوانمردی با این مسئله کنار آمدند، اما اکنون ما در جنگ دیگران شرکت نخواهیم کرد.

نخست وزیر پاکستان در ادامه افزود برای دست یابی امنیت در پاکستان باید افغانستان امن شود، برای تحقق این هدف با همکاری شرکا فعالیت امنیت را جاری خواهیم کرد، و تمامی تلاش خود برای برپایی امنیت در افغانستان به کار خواهیم گرفت.

 

 

ارسال نظر

 
1