خبر فوری

 
سفر چودری محمد سرور فرماندار ایالت پنجاب پاکستان به انگلیس
کد خبر :261245326

13:37 1400/09/05


برچسب ها : افغانستان, پاکستان و انگلیس, چودری محمد سرور, روابط دوجانبه, فرماندار ایالت پنجاب, لندن,

چودری محمد سرور فرماندار ایالت پنجاب پاکستان طی سفر خود به انگلیس، با آلیسون جانستون رئیس پارلمان گلاسکو و عضو پارلمان اسکاتلند، سارا بیوک نماینده پارلمان اسکاتلند و انس سرور فرزند خود و عضو پارلمان اسکاتلند دیدارهایی انجام داد.


لندن: به گزارش راز نیوز| چودری محمد سرور فرماندار ایالت پنجاب پاکستان طی سفر خود به انگلیس، با آلیسون جانستون رئیس پارلمان گلاسکو و عضو پارلمان اسکاتلند، سارا بیوک نماینده پارلمان اسکاتلند و انس سرور فرزند خود و عضو پارلمان اسکاتلند دیدارهایی انجام داد.

براساس جزئیات منتشر شده از این دیدار ها، طی این نشست ها مولفه هایی چون همکاری های دوطرفه میان پاکستان و انگلیس در زمینه های بهداشت، آموزش و غیره ، مسئله کشمیر، صلح افغانستان و مبارزه با تروریسم از محورهای گفتگوی فرماندار ایالت پنجاب با این مقامات بود.

خانم سارا بیوک عملکرد پاکستان در جنگ با تروریسم را مورد ستایش قرار داد.

فرماندار ایالت پنجاب ضمن برجسته سازی اقدامات و قربانیان پاکستان در جنگ با تروریسم، اظهار داشت که برای برپایی صلح و ثبات در جهان، احیای صلح ضروری است. اگر جهان روی خود را از افغانستان برگرداند، دیگر وضعیت افغانستان از کنترل همه خارج می شود. وضعیت وخیم اقتصادی و فقر درحال ظهور افغانستان باعث ایجاد مشکلات سنگینی چون پیدایش تروریسم می شود. جهان باید به افغانستان کمک های بدون شرط ارائه دهد.

ارسال نظر

 
1