خبر فوری

 
 
سفر وزیر خارجه قطر به پاکستان و لغو سفر هیئت اماراتی
کد خبر :145706371

16:00 1397/07/27


برچسب ها : امارات متحده عربی, پاکستان, قطر,

همزمان با سفر وزیر امور خارجه قطر به پاکستان،هیئت بلند پایه امارات متحده عربی سفر خود به پاکستان را لغو کرد


 

اسلام آباد:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دیلی پاکستان همزمان با سفر وزیر امور خارجه قطر به پاکستان،هیئت بلند پایه امارات متحده عربی سفر خود به پاکستان را لغو کرد.

محمد بن عبدالرحمان بن جاسم الثانی وزیر امور خارجه قطر امروز در یک سفر سیاسی وارد اسلام آباد خواهد شد و با همتای پاکستانی خود و دیگر مقامات بلندپایه دیدار و رایزنی خواهد نمود.

طبق اعلام منابع آگاه وزیر امور خارجه قطر در این سفر علاوه بر توافق بر سر ان ال جی در خصوص افزایش همکاری های تجاری و دیگر زمینه ها مذاکره خواهد نمود.

از سوی دیگر به علت سفر وزیر امور خارجه قطر به پاکستان،هیئت اماراتی سفر خود به پاکستان را لغو نمود،این هیئت 22 نفره قرار بود امروز برای مذاکره و رایزنی با مقامات پاکستانی به اسلام آباد سفر کند.

کشورهای عربستان سعودی،امارات متحده عربی،مصر و بحرین در ژوئن سال 2017 پس از برگزاری اجلاس کشورهای اسلامی در عربستان،روابط دیپلماتیک خود با قطر را به اتهام حمایت از تروریسم قطع کردند.

این کشورهای عربی پس از تحریم دیپلماتیک قطر،هواپیمایی ملی این کشور را نیز مورد تحریم قرار داده و اجازه پرواز به هواپیماهای این کشور را بر فراز آسمان خود نمیدهند.

ارسال نظر

 
1