خبر فوری

 
 
سفر هیئت شورای سعودی برای بازدید از مجلس سنا به پاکستان
کد خبر :2124172017

15:58 1398/02/04


برچسب ها : پاکستان, خانه مجلس, عربستان سعودی, مجلس ملی,

هیئت شورای عربستان سعودی به ریاست دکتر عبد الله بن محمد بن ابراهیم امروز وارد خاک اسلام آباد شده و با صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


 

به گزارش راز نيوز، هیئت شورای عربستان سعودی به ریاست دکتر عبد الله بن محمد بن ابراهیم امروز وارد خاک اسلام آباد شده و با صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار و گفتگو کرد. هیئت برای بازدید از مجلس سنای پاکستان به این کشور آمده است. طرفین در دیدار علاوه بر گفتمان در خصوص منافع مشترک ملی و دیگر موضوعات مهم، در رابطه با تجارت و سرمایه گذاری نیز تبادل نظر کردند.

 

صادق سنجرانی اظهار داشت، کشور پاکستان فرصت های بسیاری برای سرمایه گذاری در بخش های متعدد دارد. رئیس شورای عربستان پس از حضور در مجلس و دیدار، با تشکر از رئیس مجلس سنای پاکستان ابراز داشت که پاکستان اهمیت بسزایی برای عربستان سعودی دارد و برای روابط مان با پاکستان نیز اهمیت قائل هستیم.

 

 

 

دو کشور با مهم خواندن روابط بخش دفاعی، برای افزایش همکاری های دوجانبه در زمینه دفاعی تفاهم نامه هایی را امضاء کردند . رئیس شورای سعودی ابراز داشت، باید شاهد پیشرفت مثبت و قابل توجهی در روابط اداری میان مجلس سنای پاکستان و شورای عربستان سعودی باشیم. با پیشرفت منطقه گوادر، سعودی خواهان سرمایه گذاری در این بندر است.

 

 

ارسال نظر

 
1