خبر فوری

 
 
سفر هیئت بزرگ ترکیه برای سرمایه گذاری به پاکستان
کد خبر :392543455

16:58 1399/12/26


برچسب ها : اتاق بازرگانی و صنایع, پاکستان, پاکستان و ترکیه, ترکیه, سرمایه گذاری,

رئیس گروه بزرگ سرمایه گذار ترکیه به نام "اوزاستانبول" در راس یک هیئت متشکل از سرمایه گذاران و تجار ترکیه ای طی سفری 10 روزه جهت سرمایه گذاری در پاکستان مورخ 21 مارس برابر یکم فروردین وارد اسلام آباد پایتخت پاکستان خواهد شد.


استانبول: به گزارش راز نیوز| رئیس گروه بزرگ سرمایه گذار ترکیه به نام "اوزاستانبول" در راس یک هیئت متشکل از سرمایه گذاران و تجار ترکیه ای طی سفری 10 روزه جهت سرمایه گذاری در پاکستان مورخ 21 مارس برابر یکم فروردین وارد اسلام آباد پایتخت پاکستان خواهد شد.

براساس گزارش منتشر شده، گروه اوزاستانبول تصمیم گرفته است برای تقویت بیشتر روابط اجتماعی ،اقتصادی و همچنین ارتقاء بیش از پیش دوستی پاکستان و ترکیه در بخشهای مختلف از جمله بخش املاک و مستغلات پاکستان سرمایه گذاری کند. این هیئت طی سفر خودعلاوه بر دیدار با مقامات عالی رتبه و وزرای دولت فدرال، از سد خانپور، مکانهای مختلف گردشگری و فرهنگی اسلام آباد بازدید و به مجلس ملی و سنای پاکستان نیز خواهد رفت. هیئت پس از اسلام آباد، روانه ایالت خیبر پختون خوا می شود و در این سفر مهمان دولت ایالتی خواهد بود. در بازدید از پیشاور، توافقنامه های مختلفی در زمینه پروژه های عظیم امضاء خواهند شد. هیئت همچنین از شهر تاریخی مالم جبه ایالت خیبر پختون خوا نیز دیدن می کند.

این هئیت در ادامه دوره خود در پاکستان، با روانه شدن به سمت سیالکوت، با حضور در اتاق بازرگانی و صنایع، با تجار دیدار و از بخش های صنعتی مختلف به ویژه ورزش و وسایل جراحی دیدن می کند. همچنین مهمانی توسط اتاق بازرگانی و صنایع لاهور ترتیب داده می شود که در آن هیئت با تجار دیدار می کند و گفته می شود در این بین توافقنامه های سرمایه گذاری و تجارت متقابل نهایی می شود.

هیئت سرمایه گذاری ترکیه در ادامه سفر خود، از لاهور به سمت کراچی رفته و با حضور در اتاق بازرگانی و صنایع کراچی، با تجار و صنعتگران ملاقات خواهد داشت و توافقنامه های مشترک سرمایه گذاری امضاء می شوند.

ارسال نظر

 
1